Személyi adatlap
Ambrus, Gabriella
Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Matematika Doktori Iskola
Ambrus Gabriella, Csapodi Csaba, Vancsó Ödön, Varga Eszter: Mathematikunterricht in Ungarn – Traditionen und Erneuerungen
In: Rolfes, Tobias; Rach, Stefanie; Ufer, Stefan; Heinze, Aiso (szerk.) Das Fach Mathematik in der gymnasialen Oberstufe, Waxmann Verlag Gmbh (2022) pp. 177-195.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: német
Ambrus Gabriella, Fried Katalin: A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése egy feladat példáján
ÉRINTŐ : ELEKTRONIKUS MATEMATIKAI LAPOK 2021: (március, Tanóra – szakkör) 1055
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Johann Sjuts, Gabriella Ambrus: Dynamisches und statisches geometrisches Denken
In: Éva, Vásárhelyi; Johann, Sjuts (szerk.) Theoretische und empirische Analysen zum geometrischen Denken, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2021) pp. 303-322.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: német
In: Andreas, Frank; Stefan, Krauss; Karin, Binder (szerk.) Beiträge zum Mathematikunterricht 2019, WTM-Verlag (2020) pp. 49-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: német
In: L., Baumanns; J., Dick; A.-C., Söhling; N., Sturm; B., Rott (szerk.) Wat jitt dat, wenn et fädich es?, WTM-Verlag (2020) pp. 187-213.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: német
Ambrus Gabriella: Untersuchung von Schülerlösungen mit Hilfe von Lösungsniveaus bei Textaufgaben mit realitätsnahem Inhalt
In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2020) pp. 63-78.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: német
IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) pp. 513-521.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Ambrus Gabriella: Egy nyitott, valós szituáción alapuló feladat variációi az oktatásban és a didaktikai kutatásban
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 6: (1) pp. 55-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Ambrus G., Csapodi C., Vancsó Ö.: Teaching reality based tasks in Hungarian schools based on some national traditions
HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 13: (1) pp. 461-477.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Ambrus Gabriella, Wagner Anke: Mivel is kezdjünk? Témaindító feladatokról a "tört szorzása törttel" anyagrész kapcsán
A MATEMATIKA TANÍTÁSA 20: (2) pp. 3-8.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar

