Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem aktuális témakiírásai
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Tóth PéterPedagogy for VET2024-05-15Kazy
Tóth PéterSzakképzés-pedagógiai kutatás2024-05-15Kazy
Tóth PéterLearning problems2024-05-15Kazy
Tóth PéterDevelopment of Problem Based Learning in Online Education2024-05-15KAZY
Gedeon Csongor
Farkas János
A talaj megafauna (pl.: ürge, földikutya) természetvédelmi kezelését megalapozó ökológiai kutatások, roncsolásmentes állománybecslési módszerek fejlesztése2024-05-31TAKI
Adamecz Anna
Széll Krisztián
Inequalities in human capital formation and returns to education (quantitative research using secondary data)2024-05-15NDI
Béki Piroska BoglárkaKüzdősportok oktatásmódszertani kérdései2024-05-15NDI
Béki Piroska BoglárkaHavas sportok fejlődésének oktatásmódszertani kérdései2024-05-15NDI
Béki Piroska BoglárkaGender kérdések a sportokban2024-05-15NDI
Berencsi AndreaMozgástanulás tipikus és atipikus fejlődés esetén2024-05-15NDI
Bodnár GáborHistory and Theory of Music Education2024-05-15NDI
Boros SzilviaDisordered eating and sport injuries in sports2024-05-15NDI
Boros SzilviaProblematikus étkezési magatartás a sportban2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaA regionális egyenlőtlenségek megnyilvánulása az oktatásban2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaThe economic aspect of career planning2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaFókuszban a Z generáció oktatása2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaÚj kihívások a humánstratégiában2024-05-15NDI
Csehné Papp ImolaAz oktatás munkaerőpiaci kimenete2024-05-15NDI
Csizér KataNyelvtanulási motiváció2024-05-15NDI
Dorner HelgaEgyetemi oktatók szakmai fejlődése nemzetközi empirikus kutatások kontextusában2024-05-15NDI
Dorner HelgaNemzetköziesítés módszertani megoldásai a felnőttképzésben és a felsőoktatásban2024-05-15NDI
Dorner HelgaFelnőttkori tanulás innovatív formái2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaÖsszehasonlító és interkulturális pedagógia2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaEarly childhood in global context2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaChildhood and cultural diversity2024-05-15NDI
Endrődy-Nagy OrsolyaKoragyermekkor interdiszciplináris megközelítésben2024-05-15NDI
Fehérvári Anikó
Asztalos Andrea
Szakmódszertani fejlesztések a zeneoktatásban2024-05-15NDI
Fehérvári Anikó
Asztalos Andrea
A zenei képességek, készségek fejlesztése az ének-zene órákon2024-05-15NDI
Fehérvári Anikó
Asztalos Andrea
Populáris zene helye és szerepe az ének-zene oktatásban2024-05-15NDI
Fülöp MártaMagyarországi bevándorló családok és az iskolai verseny2024-05-15NDI
Fülöp MártaA versengés családi szocializációja különböző kultúrákban2024-05-15NDI
Garai Imre
Szabó Zoltán András
A neveléstudomány tudományelmélet és történet – hazai irányzatok, nemzetközi recepciós hatások2024-05-15NDI
Garai ImreHistory of the teacher professions2024-05-15NDI
Garai ImrePedagógiai professziótörténet2024-05-15NDI
Gősi ZsuzsannaSportszervezetek és működésük2024-05-15NDI
Gősi ZsuzsannaKettős karrier a sportban2024-05-15NDI
Gősi ZsuzsannaSport és társadalom2024-05-15NDI
Győri JánosSocial and cultural patterns in out-of-school gifted education2024-05-15NDI
Győri JánosThe role of social and cognitive development of Chinese and Hungarian students in their understanding of their teaching ability2024-05-15NDI
Győri JánosNative and foreign language learning and use preferences in different cultural contexts in multilingual societies2024-05-15NDI
Győri JánosA magyarországi pénzügyi elitbe tartozó szülők gyermeknevelési és iskoláztatási nézetei2024-05-15NDI
Győri JánosEquity and elitism in gifted education in different cultural contexts2024-05-15NDI
Győri János14-18 éves tanulók mint magántanárok: a tanítás autodidakta tanulásának jellemzői a tanárképzést megelőző korosztályban, különböző kulturális kontextusokban2024-05-15NDI
Győri JánosHétvégi közösségi oktatás a magyarországi kínai, vietnámi és/vagy más bevándorló tanulói csoportok körében2024-05-15NDI
Győriné Stefanik KrisztinaAutizmussal élő gyerekek és felnőttek társadalmi inklúziójának támogatása2024-05-15NDI
H. Ekler JuditAz iskolai testnevelés szerepe és lehetőségei a nevelésben és a komplex személyiségfejlesztésben.2024-05-15NDI
Halász GáborTeacher education and higher education studies2024-05-15NDI
Hercz MáriaSupporting teachers and trainees2024-05-15NDI
Hercz MáriaSocial entrepreneurial education with challenge-based learning in childhood2024-05-15NDI
Horváth LászlóMesterséges intelligencia az oktatásban2024-05-15NDI
Juhász TímeaA mesterséges Intelligencia és a bizalom kérdése az oktatásban a felnőttkori tanulás kontextusában2024-05-15NDI
Juhász TímeaPerfekcionizmus2024-05-15NDI
Kálmán OrsolyaHigher Education teachers' innovation competence and professional development and learning2024-05-15NDI
Kálmán OrsolyaFelsőoktatási oktatók innovációs kompetenciája és szakmai fejlődése, tanulása2024-05-15NDI
Káplár-Kodácsy KingaReflective practice of teachers in higher education2024-05-15NDI
Káplár-Kodácsy KingaThe role of adult learning theory in the practice of mentoring2024-05-15NDI
Kas BenceA nyelvi és beszédképesség zavarainak diagnosztikus és intervenciós fókuszú vizsgálatai2024-05-15NDI
Kassay LiliBusiness operations of professional team sports2024-05-15NDI
Kopp ErikaCurriculum in Teacher Education and Higher Education2024-05-15NDI
Kopp ErikaKépzési programok fejlesztése és vizsgálata2024-05-15NDI
Kövi ZsuzsannaLelki egészség meghatározói tanulási vagy viselkedési zavart mutató iskolásoknál2024-05-15NDI
Lénárd SándorKöznevelési és szakképzési intézmények fejlesztésének eredményes támogatási formái2024-05-15NDI
Lénárd SándorA szervezet és a vezetés szerepe a tantárgypedagógiai innovációkban2024-05-15NDI
Lénárd SándorTantárgyi attitűdök vizsgálata2024-05-15NDI
Márkus EszterSúlyosan-halmozottan fogyatékos (magas támogatási szükségletű) személyek gyógypedagógiai támogatása - korai fejlesztéstől az önrendelkezésig2024-05-15NDI
Mészáros GyörgyNevelésfilozófiák összehasonlító vizsgálata2024-05-15NDI
Mészáros GyörgyKritikai pedagógia, egyenlőtlenségek és társadalmi nevelés2024-05-15NDI
Mészáros GyörgyPedagógiai etnográfiai vizsgálatok2024-05-15NDI
Németh András
Lanszki Anita
Összehasonlító táncpedagógia - elméleti és történeti megközelítésben2024-05-15NDI
Németh ZsoltPozitív- és fekete pedagógia megjelenése a testnevelés és sport környezetében2024-05-15NDI
Németh András
Lanszki Anita
Művészetpedagógia, virtualitás és digitalizáció2024-05-15NDI
Németh ZsoltKonfliktuspedagógia és konfliktusmenedzsment a köznevelés, a közoktatás, a felsőoktatás és sport környezetében2024-05-15NDI
Németh ZsoltA testnevelő tanárokkal szemben támasztott nevelési-, tanítási-, oktatási-, vezetési- és kommunikációs stílusok és kompetenciák megjelenése napjaink változó világában2024-05-15NDI
Némethné Tóth OrsolyaA mozgás, mint a fejlesztés eszköze2024-05-15NDI
Nguyen Luu Lan AnhAkkulturáció, adaptáció és oktatás.2024-05-15NDI
Novák Géza MátéAlkalmazott színház, dráma, mozgás és testtudat alapú kutatások2024-05-15NDI
Papp GabriellaIntegráció/Inklúzió, speciális szükséglet a társadalmi, nevelési és oktatási folyamatokban2024-05-15NDI
Perlusz AndreaAz integráció és inklúzió különböző aspektusai: víziók, attitűdök, feltételek, módszertani megfontolások és befogadó közösségek2024-05-15NDI
Rapos NóraPedagógusok tanulása2024-05-15NDI
Rapos NóraMásodik karriert kezdő tanárok szakmai tanulása2024-05-15NDI
Rapos NóraPedagógusképzés-kutatás különös tekintettel a szakmódszertani vonatkozásokra2024-05-15NDI
Rónay ZoltánAlapvető jogok és oktatás2024-05-15NDI
Simonovits BorbálaKözösségi gazdaság2024-05-15NDI
Somogyvári Lajos
Németh András
A szocialista pedagógia világképi elemei és gyakorlatai2024-05-15NDI
Szabó AttilaEffects of public-speech anxiety on oral presentation2024-05-15NDI
Szabó AttilaExamination of the test-anxiety-buffering capacity of laughter2024-05-15NDI
Szabó AttilaA helyzet-teremtette kísértés és személyes jellemzők kölcsönhatása a plagizálásra2024-05-15NDI
Széll KrisztiánEredményesség, esélyegyenlőség és méltányosság az oktatásban2024-05-15NDI
Széll KrisztiánIskolai légkör, tanulói és iskolai jóllét2024-05-15NDI
Széll KrisztiánOktatási programok értékelése2024-05-15NDI
Szilárd ZsuzsannaMegváltozott teljesítőképességgel élők igénye és kötődése a fizikai aktivitáshoz2024-05-15NDI
Szilárd ZsuzsannaMegkésett idegrendszeri fejlődés2024-05-15NDI
Takács SzabolcsAdaptív tanulási/mérési rendszerek vizsgálata2024-05-15NDI
Tar ÉvaA beszédállapot fonetikai/fonológiai sajátosságai beszédhanghibákban2024-05-15NDI
Tóth PéterA problémamegoldó kompetencia vizsgálata a magyar nyelv és irodalom tantárgy-pedagógiai kontextusában2024-05-15NDI
Varga AttilaSustainability Education2024-05-15NDI
Vincze BeatrixA múzeumpedagógia elmélete és története - múzeumpedagógia a 21. században2024-05-15NDI
Vincze BeatrixAz életreform mozgalmak és a reformpedagógia kapcsolata - elméleti, történeti megközelítésben2024-05-15NDI
Zsolnai AnikóSocial and emotional learning and education2024-05-15NDI
Zsolnai AnikóSzociális és érzelmi készségek,képességek fejlődése gyermekkorban2024-05-15NDI


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )