Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Árképzés a vállalat és a vevő szemével

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Gazdálkodástani Doktori Iskola

témavezető: Kenesei Zsófia
helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem
helyszín rövidítés: BCE


A kutatási téma leírása:

A kiskereskedelem a technológiai fejlődéssel radikálisan új eszközöket vezetett be mind a beszállítói, mind a vevői kapcsolatok menedzselésére. Széles körűen alkalmazzák a marketing eszköztárát, akár a saját márkaépítésre, akár az árképzésre, vagy a reklámozásra gondolunk. A trade marketing, kategóriamenedzsment, és más kifejezetten a kiskereskedelem által alkalmazott eszköztár a mindennapok részévé vált az utóbbi években. A szkenner adatok jelenléte egyre mélyebb elemzési lehetőségeket ad, amelyek Magyarországon még kevéssé kihasználtak. Bármely akadémiai marketing szaklapot vizsgáljuk, jelentős a szkenner adatok alapján történő elemzés, modellezés : a tudományos kutatás számtalan lehetőségét kínálja e téma.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2016-12-31

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )