Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Józsa László
A marketingstratégia elméleti alapjai

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Széchenyi István Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola

témavezető: Józsa László
helyszín (magyar oldal): Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola
helyszín rövidítés: SZE


A kutatási téma leírása:

A marketingstratégia, mint üzletpolitikát meghatározó elem elméleti vizsgálatára irányul a téma. A különféle vállalati funkcióelemek, illetve a stratégiakészítést befolyásoló tényezők egymás közötti kapcsolatait szükséges feltárni, illetve elemezni kell kölcsönhatásaikat. A kutatás célja a marketinstratégia befolyásoló, alakító tényezőinek rendszerezése, valamint ezek megjelenésének vizsgálata a gazdasági rendszerekben, azok irányításában. Az elemzésekben kiemelten kezeljük a módszertan kérdését, s annak alkalmazási adaptálhatóságát a hazai viszonyokra. Összehasonlító elemzéseket ösztönzünk a világ különböző országaival, a közös elemek elvi alapjainak értékelésére.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2017-01-31


2017. III. 21.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2017. május 5-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2343 ( 2017. II. 28. )