Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Józsa László
A marketingstratégia elméleti alapjai

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Széchenyi István Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola

témavezető: Józsa László
helyszín: Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola
helyszín rövidítés: SZE


A kutatási téma leírása:

A marketingstratégia, mint üzletpolitikát meghatározó elem elméleti vizsgálatára irányul a téma. A különféle vállalati funkcióelemek, illetve a stratégiakészítést befolyásoló tényezők egymás közötti kapcsolatait szükséges feltárni, illetve elemezni kell kölcsönhatásaikat. A kutatás célja a marketinstratégia befolyásoló, alakító tényezőinek rendszerezése, valamint ezek megjelenésének vizsgálata a gazdasági rendszerekben, azok irányításában. Az elemzésekben kiemelten kezeljük a módszertan kérdését, s annak alkalmazási adaptálhatóságát a hazai viszonyokra. Összehasonlító elemzéseket ösztönzünk a világ különböző országaival, a közös elemek elvi alapjainak értékelésére.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2017-01-31

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )