Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Témakiírás
 
Józsa László
A marketingszervezetek hatékonyságának mérése

TÉMAKIÍRÁS

Intézmény: Széchenyi István Egyetem
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola

témavezető: Józsa László
helyszín: Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola
helyszín rövidítés: SZE


A kutatási téma leírása:

A marketing szervezetek kialakítása speciális feladatokat ró a vállalatvezetőkre a kreatív elemek, megoldások, és személyek következtében. A kutatás célja azoknak a gazdasági és szervezeti tényezőknek a feltárása, elemzése, amelyek befolyásolják a hatékony marketing szervezetek kialakításának lehetőségét, és működését. Ennek keretében fokozott figyelmet fordítunk a hatékonyság mérési módszertanára, a megfelelő értékelési szempontrendszer kidolgozására, fejlesztésére, s a szervezeti modell sajátosságainak alapos elemzésére. A téma részét jelenti a vezetői oldali problémák vizsgálata elsősorban a női menedzserek viszonylatában.

felvehető hallgatók száma: 1

Jelentkezési határidő: 2017-01-31

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )