Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Árképzés a vállalat és a vevő szemével

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Corvinus University of Budapest
business and management
Doctoral School of Business and Management

Thesis supervisor: Zsófia Kenesei
Location of studies: Budapesti Corvinus Egyetem
Abbreviation of location of studies: BCE


Description of the research topic:

A kiskereskedelem a technológiai fejlődéssel radikálisan új eszközöket vezetett be mind a beszállítói, mind a vevői kapcsolatok menedzselésére. Széles körűen alkalmazzák a marketing eszköztárát, akár a saját márkaépítésre, akár az árképzésre, vagy a reklámozásra gondolunk. A trade marketing, kategóriamenedzsment, és más kifejezetten a kiskereskedelem által alkalmazott eszköztár a mindennapok részévé vált az utóbbi években. A szkenner adatok jelenléte egyre mélyebb elemzési lehetőségeket ad, amelyek Magyarországon még kevéssé kihasználtak. Bármely akadémiai marketing szaklapot vizsgáljuk, jelentős a szkenner adatok alapján történő elemzés, modellezés : a tudományos kutatás számtalan lehetőségét kínálja e téma.

Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2016-12-31

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )