Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
Dóra Horváth
Hol van az átjárás? A marketing-kommunikációs gyakorlat hagyományos és új eszközeinek kapcsolódási pontjai

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Corvinus University of Budapest
media and communctions
Doctoral School of Social Communication

Thesis supervisor: Dóra Horváth
Location of studies: BCE Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola
Abbreviation of location of studies: TKDI


Description of the research topic:

Az infokommunikációs technológiák forradalma nemcsak a média színtéren vezetett radikűlis szerkezeti átalakulásokhoz, hanem az üzleti kommunikáció egy fontos szegmense, a marketingkommunikáció területén is komoly változásokat idézett elő az ezredfordulót követően. A változási folyamat kutatása során arra keressük a választ, hogy mit jelent a marketing-kommunikáció klasszikus és legújabb eszközei közötti átjárás tartalmi és technikai értelemben, az egyes eszközök közötti szinergiák milyen feltételek között és hogyan használhatók ki, mik az üzenethordozók fogyasztói/felhasználói befogadásának tényezői, támogatói és hátráltatói.

Recommended language skills: angol
Number of students who can be accepted: 30

Deadline for application: 2016-12-30

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )