Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2013. IX. 10.
Személyes adatok
név Barabás Katalin
születési év 1950
intézmény neve
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím barabas.katalinmed.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 420-530
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1996
fokozat tudományága elméleti orvostudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1974 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Tózsa-Rigóné Nagy Judit PhD 2012  NTDI-SZTE
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Devosa Iván PhD (2012)  NTDI-SZTE
Hídvégi Péter PhD (2011)  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Obál Annabella PhD (2014)  NTDI-SZTE
Szarvasné Mátó Veronika PhD (2014)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület 1. kultúra és egészség; 2. egészségvédő protektív tényezők; 3. az iskola, mint az egészségfejlesztés színtere; 4. az egészségfejlesztés hatékonyságának mérése
jelenlegi kutatásainak tudományága egészségtudományok
neveléstudományok
Közlemények
2012

Kozinszky Z, Dudas RB, Devosa I, Csatordai S, Toth E, Szabo D, Sikovanyecz J, Barabas K, Pal A: Can a Brief Antepartum Preventive Group Intervention Help Reduce Postpartum Depressive Symptomatology?, PSYCHOTHERAPY AND PSYCHOSOMATICS 81: (2) pp. 98-107.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 7.230
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Teljes dokumentum 
2011

Nagy Lászlóné, Barabás Katalin: Az egészségműveltség és egészségmagatartás diagnosztikus mérésének lehetőségei, In: Csapó Benő, Zsolnai Anikó (szerk.) Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2011. pp. 173-224.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2010

Barabás Katalin: Egészségfejlesztés a felsőoktatásban, NÉPEGÉSZSÉGÜGY 88: (1) pp. 43-49.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2010

Lajkó Károly, Barabás Katalin: A viselkedésszabályozás dimenziói, In: Zsolnai A, Kasik L (szerk.) A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai: tanulmánygyűjtemény. Budapest: Tankönyvkiadó, 2010. pp. 15-32.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2009

Sárközy Virág, Barabás Katalin: Stresszforrások, következményeik valamint a megküzdési stratégiák orvostanhallgatók körében, EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 50: (5-6) pp. 41-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2008

Barabás Katalin: Egységesülő orvosképzés, a XXI. század kihívásai, In: Tarkó Klára, Barabás Katalin (szerk.) Egészségfejlesztés a tudományokban: Szemelvények a Szegedi Egészségfejlesztő Műhely hazai és nemzetközi tudományos munkáiból. Szeged: Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, 2008. pp. 153-159.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2006

Körtvélyesiné Samu Gyöngyi, Barabás Katalin, Mari Albertné: Tanatológiai kurzuson részt vett orvostanhallgatók tapasztalatai, KHARÓN - THANATOLÓGIAI SZEMLE 10: (3-4) pp. 59-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2006

Barabás K, Kiss J: A Gyermekintézmények Környezetének jelentősége a gyermek pszichoszomatikus fejlődésben, In: Barabás K (szerk.) Egészségfejlesztés : alapismeretek pedagógusok számára: a pedagógusképzés és -továbbképzés számára ajánlott tananyag. Budapest: Medicina Könyvkiadó, 2006. pp. 188-196.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2005

Dudas RB, Hans K, Barabas K: Anxiety, depression and smoking in schoolchildren - implications for smoking prevention, JOURNAL OF THE ROYAL SOCIETY FOR THE PROMOTION OF HEALTH 125: (2) pp. 87-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 0.381
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
Teljes dokumentum 
2003

Barabás K: A magatartástudományi tárgyak oktatása az orvosképzésben, MAGYAR TUDOMÁNY 48: pp. 1401-1407.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
a legjelentősebbnek tartott 10 közlemény összegzett impakt faktora:7.611 
ezekre történt független hivatkozások száma:18 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható tudományos közleményeinek száma:
71
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
182
monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
9 
összes tudományos közleményének összegzett impakt faktora:
36.237
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
31
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének független idézettségi száma:
158

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.1255 ( 2013. XII. 17. )