Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2013. IX. 17.
Személyes adatok
Komenczi Bertalan
név Komenczi Bertalan
születési év 1947
intézmény neve
doktori iskola
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa (elnök)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Főiskola
Elérhetőségek
drótpostacím kbertektf.hu
telefonszám +36 36 520-400/2072
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BMKE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eszterházy Károly Főiskola
egyetemi tanár (professzor)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Antal Péter PhD 2009  NDI2-ELTE
(50%) Szabó Bálint PhD 2009  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Tibor PhD 2009  NDI2-ELTE
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Pivók Attila PhD (2015)  EKF NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Elektronikus tanulási környezetek didaktikai értelmezése. Az e-learning hatékony alkalmazásának feltételei, lehetőségei és perspektívái Magyarországon. Az e-learning módszertani kérdései.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2013

Komenczi Bertalan: A digitális pedagógus - elméleti megközelítések, fogalommeghatározások, In: Lévai Dóra, Tóth-Mózer Szilvia, Szekszárdi Júlia (szerk.) Digitalis_de_generacio 2.0. Budapest: Underground Kiadó és Terjesztő KFT, 2013. pp. 193-202.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Komenczi Bertalan: Electronic Learning Environments – a theoretical framework, In: Ing Veronika Stoffová CSc (szerk.) NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH, SCIENCE AND EDUCATION: XXV. International Scientific Conference DidMatTech. Komárno: Univerzita J. Selyeho, 2012. pp. 65-75.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Komenczi Bertalan: Kognitív habitus és tanulási környezet a 21.század elején, OKTATÁS-INFORMATIKA 2010: (1-2.) pp. 23-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2009

Komenczi Bertalan : Elektronikus tanulási környezetek, Budapest: Gondolat Kiadó, 175 p. (Kognitív Szeminárium)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2009

Komenczi Bertalan : Információ, ember és társadalom, Eger: EKF Líceum Kiadó, 300 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2005

Komenczi Bertalan: Tananyagfejlesztési módszertan, In: Geist Éva, Kaszai Pál, Nagy Zoltán, Komenczi Bertalan, Nagy Attila, Fogarasi István, Papp Gyula, Horváth Ádám, Henczi Lajos, Horváth Cz János, Zachár László, Horváth Jenő Hutter O, Magyar G, Mlinarics J, Simonics István (szerk.) E-learning 2005. Budapest: Muszaki Kvk., 2005. pp. 37-55.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2004

Komenczi Bertalan: Didaktica elektromagna? Az e-learning virtuális valóságai, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11: pp. 31-49.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
2003

Komenczi Bertalan: Informatizált iskolai tanulási környezetek modelljei, In: Kőrösni Mikis Márta (szerk.) Iskola-Informatika-Innováció. Budapest: Országos Közoktatási Intézet, 2003. pp. 25-40.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
1999

Komenczi Bertalan: Off-line. Az információs társadalom közoktatási stratégiája, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 7-8.: pp. 160-180.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
1997

Komenczi Bertalan: On-line. Az információs társadalom és az oktatás, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 7-8: pp. 74-96.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
a legjelentősebbnek tartott 10 közlemény összegzett impakt faktora:
ezekre történt független hivatkozások száma:53 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható tudományos közleményeinek száma:
39
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
70
monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
4
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének független idézettségi száma:
159


2014. VII. 28.
Utóbbi öt év publikációi
Az évváltás miatt az utóbbi öt év publikációin a 2009-2013(2014) időszakban megjelent közleményeket értjük.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.1333 ( 2014. VII. 17. )