Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IV. 10.
Személyes adatok
Komenczi Bertalan
név Komenczi Bertalan
születési év 1947
intézmény neve
doktori iskola
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2012. I. 27.)
Elérhetőségek
drótpostacím kbertektf.hu
telefonszám +36 36 520-400/2072
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BMKE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eszterházy Károly Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Antal Péter PhD 2009  NDI2-ELTE
(50%) Szabó Bálint PhD 2009  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Tibor PhD 2009  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Pivók Attila (PhD) 2016/08  EKF NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Kölesné Németh Mária (PhD) (2018/08)  EKF NDI
Csáti Szandra (p) (PhD) (2017/08)  EKF NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Elektronikus tanulási környezetek didaktikai értelmezése. Az e-learning hatékony alkalmazásának feltételei, lehetőségei és perspektívái Magyarországon. Az e-learning módszertani kérdései.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2015

Komenczi Bertalan: Újmédia és neveléstudomány - reflexiók egy tanulmányra, KÖNYV ÉS NEVELÉS 7:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Komenczi Bertalan: Megközelítések és modellek az elektronikus tanulási környezetek értelmezéséhez, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és a fenntartható fejlődés: A VIII. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archivum Könyvtára - DE Neveléstudományok Intézete, 2014. pp. 37-45. (Kiss Árpád Archivum Könyvsorozata)
8
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Komenczi Bertalan: Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai - elméleti megközelítések és modellek, In: Szerk.: Benedek András; Golnhofer Erzsébet Tanulmányok a neveléstudomány köréből - 2013: Tanulás és környezete. Budapest: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, 2014. pp. 127-143.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Komenczi Bertalan: A digitális pedagógus - elméleti megközelítések, fogalommeghatározások, In: Lévai Dóra, Tóth-Mózer Szilvia, Szekszárdi Júlia digitalis_de_generacio 2.0. Budapest: Underground Kiadó és Terjesztő KFT, 2012. pp. 193-202.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2012

Komenczi Bertalan: Electronic Learning Environments – a theoretical framework, In: Szerk.: Veronika Stoffová New Technologies in Science, Research and Education. Komárno: Janos Selye University, 2012. pp. 65-75.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2009

Komenczi Bertalan : Elektronikus tanulási környezetek, Budapest: Gondolat Kiadó, 175 p. (Kognitív Szeminárium)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
2004

Komenczi Bertalan: Didaktica elektromagna? Az e-learning virtuális valóságai, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
2003

Komenczi Bertalan: Informatizált iskolai tanulási környezetek modelljei, In: Szerk.: Kőrösni Mikis Márta Iskola-Informatika-Innováció. Budapest: Országos Közoktatási Intézet, 2003. pp. 25-40.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
1999

Komenczi Bertalan: Off-line. Az információs társadalom közoktatási stratégiája, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 7-8.:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
1997

Komenczi Bertalan: On-line. Az információs társadalom és az oktatás, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 7-8:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:77 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
59
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
73
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
8
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
181

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )