Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IV. 15.
Személyes adatok
név Zászkaliczky Péter
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím zaszkaliczky.peterbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5507
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Svastics Kármen Kinga PhD 2024  NDI2-ELTE
Kereki Judit PhD 2020  NDI2-ELTE
Kunt Zsuzsanna PhD 2020  NDI2-ELTE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A gyógypedagógia tudományelméleti és -rendszertani, antropológiai és etikai kérdései, társadalmi rehabilitáció és inklúzió
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Péter Zászkaliczky: Promeny parqadigmatu pristupu k postizení a vyustení v inkluzívnim pojetí edukace, In: Szerk.: Lechta, Victor Inkluzivní pedagogika. Prága: Portál, 2016. pp. 56-63.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: szlovák
2015

Zászkaliczky Péter: Adalék a normalitás fogalmához a magyar gyógypedagógiai tradícióban, PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 1: (1) pp. 12-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Garai D, Kerekes V, Schiffer Cs, Tamás K, Trócsányi Zs, Weiszburg J, Zászkaliczky P: O papel dos professionals na Inclusao, In: Szerk.: Kron M, Szerk.: Serrano A, Szerk.: Afonso J Crescendo Juntos: Passos para a Inclusao na Educacao de Infancia. Porto: Porto Editora, 2014. pp. 32-37.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: portugál
2014

Zászkaliczky Péter: A gyógypedagógia: a fogyatékosság tudománya, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM 2: (5-6) pp. 73-85.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Perlusz Andrea, Zászkaliczky Péter, Stefanik Krisztina: Service provision for persons with disabilities - an overview of Hungary, REVISTA DE EDUCACAO ESPECIAL E REABILITACAO (REER) 4: (21) pp. 77-89.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2011

Zászkaliczky P, Kunt Zs: Behinderung als identitätsstiftende Kultur, SODOBNA PEDAGOGIKA: JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL STUDIES 62: (3) pp. 168-180.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: német
2010

Zászkaliczky Péter: Perspektiven der Philosophie einer inklusiven Pädagogik für das 21. Jahrhundert, In: Lechta V Szerk.: Lechta V Transdisciplinárne aspekty inkluzívnej pedagogiky: Transdisziplinäre Aspekte der inklusiven Pädagogik. Bratislava: EMITplus, 2010. pp. 237-242.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: német
2010

Zászkaliczky Péter: Zum Begriff der Normalität in der ungarischen Tradition der allgemeinen Heilpädagogik, In: Szerk.: Nóbik Attila, Szerk.: Pukánszky Béla Normalität, Abnormalität und Devianz: Gesellschaftliche Konstruktionsprozesse und ihre Umwälzungen in der Moderne. Frankfurt am Main: Peter Lang Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2010. pp. 109-115. (Erizehung in Wissenschaft und Praxis; 7.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2009

Klein F, Zászkaliczky P: Entwicklung und Perspektiven der ungarischen Heilpädagogik im europäischen Kontext, ZEITSCHRIFT FUR HEILPAEDAGOGIK 60: (1) pp. 11-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: német
2008

Zászkaliczky Péter: Heilpädagogik im zusammenwachsenden Europa, In: Szerk.: Biewer G, Szerk.: Luciak M, Szerk.: Schwinge M Begegnung und Differenz: Menschen – Länder – Kulturen: Beiträge zur Heil- und Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2008. pp. 113-129.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: német
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:13 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
121
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
120
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
42 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
39
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
307


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )