Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2014. IX. 16.
Személyes adatok
név Zsoldos Márta
születési év 1950
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím zsoldos.martatvnetwork.hu
telefonszám +36 1 358-5517
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Rácz Katalin PhD (2015)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Wágner Kinga (PhD) (2015)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Hallássérült gyermekek neurogén tanulási zavarainak diagnosztikája és terápiája. Kognitív képességfejlesztés - a neurogén tanulási zavarok diagnosztikája és terápiája.
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2014

Zsoldos Márta, Mayer Mónika: Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 27-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Zsoldos Márta: A vizuális diszkriminációs dominancia alakulásának újabb szempontú vizsgálata hallássérült gyermekeknél a társuló tanulási zavar/diszfázia tükrében, In: Radványi Katalin (szerk.) A diagnosztika aktuális kérdései. Budapest: Magyar Pszichológiai Társaság, 2012. pp. 97-115.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Zsoldos Márta, Tóth Ágnes: Hallásérült (többségében nagyothalló) tanulók szóemlékezetének elemzése, In: Perlusz Andrea (szerk.) "... Aki olvassa, értse meg...": Csányi Yvonne köszöntése. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar , 2012. pp. 91-105.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Zsoldos Márta: Kognitív fejlesztő program a modern gyógyító pedagógiában, In: Gordosné dr. Szabó Anna (szerk.) Gyógyító pedagógia. Nevelés és terápia. - 2. kiadás. Budapest: Medicina Könyvkiadó, 2012. pp. 461-475.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Csányi Yvonne, Zsoldos Márta: Diszfáziás hallássérült tanulók (gyógy)pedagógiai tipológiája, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE 38.: (1.) pp. 1-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes dokumentum 
2009

Zsoldos Márta: A kognitív képességfejlesztés korspecifikus sajátosságai a neurogén tanulási zavar terápiájában, In: Marton Klára (szerk.) Neurokognitív fejlődési zavarok vizsgálata és terápiája: példák a bizonyítékon alapuló gyakorlatra. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2009. pp. 123-150. (Az ELTE BGGYFK és az ELTE Eötvös Kiadó közös tankönyvsorozata; 2.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2004

Zsoldos Márta, Kiss Ágnes: A képességrendszer változásai fejlesztésben részesülő 5-7 éves gyermekeknél, In: Lányiné Engelmayer Ágnes (szerk.) Képességzavarok diagnosztikája és terápiája a gyógypedagógiai pszichológiában. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2004. pp. 77-95. (Pszichológia Szemle könyvtár; 7.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2003

Zsoldos Márta: Low-achieving (learning disabled) pupils in year 2 of the primary school in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 18: (8) pp. 243-251.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2003

Zsoldos Márta : Gyengén tanuló kisiskolások családi és iskolai megítélése, Budapest: Akadémiai Kiadó, 141 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
1992

Sarkady Kamilla, Zsoldos Márta: Koncepcionális kérdések a tanulási zavar fogalom körül, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 48.: (3-4.) pp. 259-269.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közlemény összegzett impakt faktora (a várható IF-eket nem számolva):
ezekre történt független hivatkozások száma:14 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható tudományos közleményeinek száma:
89
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
107
monográfiák és szakkönyvek:
12
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
16 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének független idézettségi száma:
97


2014. VII. 28.
Utóbbi öt év publikációi
Az évváltás miatt az utóbbi öt év publikációin a 2009-2013(2014) időszakban megjelent közleményeket értjük.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.1458 ( 2014. IX. 11. )