Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2015. X. 20. Közlemények |
2014
adattárból, 2014. IV. 24. |
Zsoldos Márta, Mayer Mónika: Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 27-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2014. IV. 24. |
Zsoldos Márta: A vizuális diszkriminációs dominancia alakulásának újabb szempontú vizsgálata hallássérült gyermekeknél a társuló tanulási zavar/diszfázia tükrében, In: Radványi Katalin (szerk.) A diagnosztika aktuális kérdései. Budapest: Magyar Pszichológiai Társaság, 2012. pp. 97-115. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2014. IV. 24. |
Zsoldos Márta, Tóth Ágnes: Hallásérült (többségében nagyothalló) tanulók szóemlékezetének elemzése, In: Perlusz Andrea (szerk.) "... Aki olvassa, értse meg...": Csányi Yvonne köszöntése. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar , 2012. pp. 91-105. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2014. IV. 24. |
Zsoldos Márta: Kognitív fejlesztő program a modern gyógyító pedagógiában, In: Gordosné dr. Szabó Anna (szerk.) Gyógyító pedagógia. Nevelés és terápia. - 2. kiadás. Budapest: Medicina Könyvkiadó, 2012. pp. 461-475. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2013. IX. 13. |
Csányi Yvonne, Zsoldos Márta: Diszfáziás hallássérült tanulók (gyógy)pedagógiai tipológiája, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE 38.: (1.) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2009
adattárból, 2013. IX. 13. |
Zsoldos Márta: A kognitív képességfejlesztés korspecifikus sajátosságai a neurogén tanulási zavar terápiájában, In: Marton Klára (szerk.) Neurokognitív fejlődési zavarok vizsgálata és terápiája: példák a bizonyítékon alapuló gyakorlatra. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2009. pp. 123-150. (Az ELTE BGGYFK és az ELTE Eötvös Kiadó közös tankönyvsorozata; 2.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2004
adattárból, 2014. IV. 24. |
Zsoldos Márta, Kiss Ágnes: A képességrendszer változásai fejlesztésben részesülő 5-7 éves gyermekeknél, In: Lányiné Engelmayer Ágnes (szerk.) Képességzavarok diagnosztikája és terápiája a gyógypedagógiai pszichológiában. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2004. pp. 77-95. (Pszichológia Szemle könyvtár; 7.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2003
adattárból, 2013. IX. 13. |
Zsoldos Márta: Low-achieving (learning disabled) pupils in year 2 of the primary school in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 18: (8) pp. 243-251. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2003
adattárból, 2013. IX. 13. |
Zsoldos Márta : Gyengén tanuló kisiskolások családi és iskolai megítélése, Budapest: Akadémiai Kiadó, 141 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
1992
adattárból, 2013. IX. 13. |
Sarkady Kamilla, Zsoldos Márta: Koncepcionális kérdések a tanulási zavar fogalom körül, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 48.: (3-4.) pp. 259-269. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 14 |
|
|