Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2013. XII. 31.
Személyes adatok
Papp Gabriella
név Papp Gabriella
születési év 1963
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gpappbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5573
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1986 - ELTE GYFK,
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
hiányos adatú hallgatói:
Mile Anikó PhD (2012)  NDI2-ELTE
Tamás Katalim PhD (2011)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyatékos gyermekek együttnevelése, tanulásban akadályozott tanulók képességfejlesztése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2012

Papp Gabriella, Mile Anikó: Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény..., ISKOLAKULTÚRA 22: (5) pp. 76-83.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Papp Gabriella, Perlusz Andrea: "...mindenképpen figyelni kell a folyamatokat és reagálni kell...", In: Zászkaliczky Péter (szerk.) A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai. Budapest: ELTE, 2012. pp. 179-200.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Papp Gabriella: A különleges gondozáshoz való jog érvényesülése középfokon, In: Papp Gabriella (szerk.) Középiskolás fokon?: Sajátos nevelési igényű fiatalok együttnevelése a középiskolákban. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 9-22.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Faragóné Bircsák Márta, Papp Gabriella: Az egységes gyógypedagógiai módszertani intézmény (EGYMI) feladatai, tevékenysége a tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók szolgálatában, In: Papp Gabriella (szerk.) A diagnózistól a foglalkozási rehabilitációig: Új utak és eredmények a tanulásban akadályozott személyek gyógypedagógiájában. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 103-112.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Papp Gabriella: Historische und aktuelle Entwicklungen in der Ausbildung von Sonderpädagogen in Ungarn, unter besonderer Berücksichtigung von Ba- und MA-Strukturen, In: Sieglind Ellger-Rüttgardt, Grit Wachtel (szerk.) Pädagogische Professionalität und Behinderung. Herausforderungen aus historischer, nationaler und internationaler Perspektive. Stuttgart: W. KOHLHAMMER VERLAG, 2010. pp. 175-183.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2008

Papp Gabriella: Heilpadagogische Kompetenzen in der Ausbildung auf BA- und MA-Ebenen in Ungarn, In: Biewer G, Luciak M, Schwinge M (szerk.) Begegnung und Differenz: Menschen – Länder – Kulturen: Beiträge zur Heil- und Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2008. pp. 464-472.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2007

Papp Gabriella: A tanulásban akadályozott gyermekek együttnevelésének helyzete Magyarországon egy kutatás tükrében, In: Bábosik I (szerk.) Pedagógia és személyiségfejlesztés. Budapest: OKKER Kiadó, 2007. pp. 358-369.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2004

Papp Gabriella: Sozialdienst im Prozess der Integration von lernbehinderten Kindern, In: Winfried Seelisch (szerk.) Soziale Verantwortung in Europa.: Analysen und profesionelles Handeln in verschiedenen Hilfsystemen. Beitrage der internationalen Woche an der Evangelischen Fachhochschulen Darmstadt 25. bis 29. November 2002.. Darmstadt: Bogen Verlag, 2004. pp. 145-150.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2004

Papp Gabriella : A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában, Pécs: Comenius Bt., 231 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
2000

Gaál Éva, Hámor Jánosné, Papp Gabriella : Anyanyelv és irodalom, Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 267 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közlemény összegzett impakt faktora:
ezekre történt független hivatkozások száma:19 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható tudományos közleményeinek száma:
57
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
78
monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének független idézettségi száma:
86


2014. VIII. 28.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2014. szeptember 19-én kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).


2014. VII. 28.
Utóbbi öt év publikációi
Az évváltás miatt az utóbbi öt év publikációin a 2009-2013(2014) időszakban megjelent közleményeket értjük.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.1404 ( 2014. VIII. 18. )