Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 06.
Személyes adatok
Fényes Hajnalka
név Fényes Hajnalka
intézmény neve
doktori iskola
PTE Interdiszciplináris Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 90%
PTE Interdiszciplináris Doktori Iskola 10%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 52 482-587
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága szociológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2002 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Szőcs Andor PhD 2021  HTDI
Silló Ágota PhD 2020  HTDI
Markos Valéria PhD 2019  HTDI
Ceglédi Tímea PhD 2018  HTDI
(50%) Bognár Adrienn PhD 2015  IDI-PTE
Hollósi Hajnalka Zsuzsanna PhD 2011  HTDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Gál Enikő PhD (2026/08)  HTDI
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Györfi Rita (PhD) 2018/08  HTDI
Kiss Adél (PhD) 2009/08  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A felsőoktatási hallgatók társadalmi mobilitása, nemi különbségek az oktatásban (közép és felsőoktatás), diákok önkéntes munkavégzése, emberi tőke modell alkalmazásai
jelenlegi kutatásainak tudományága szociológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2023

Pusztai Gabriella, Róbert Péter, Fényes Hajnalka: Parental Involvement and School Choice in Hungarian Primary Schools, JOURNAL OF SCHOOL CHOICE 17: (1) pp. 118-135.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Gabriella Pusztai, Hajnalka Fényes, Klára Kovács: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education, EDUCATION SCIENCES 12: (11) 804
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2021

Pusztai Gabriella, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence, HELIYON 7: (9) e07900
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2021

Hajnalka Fényes, Mohácsi Márta, Pallay Katalin: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe, ECONOMICS AND SOCIOLOGY 14: (1) pp. 61-75.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: angol
URL 
2020

Hajnalka Fényes, Gabriella Pusztai, Ágnes Engler: GENDER ROLE ATTITUDES AND RELIGIOSITY AMONG HIGHER EDUCATION STUDENTS, JOURNAL FOR THE STUDY OF RELIGIONS AND IDEOLOGIES 19: (55) pp. 69-84.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2017

Bocsi Veronika, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: Motives of volunteering and values of work among higher education students, CITIZENSHIP SOCIAL AND ECONOMICS EDUCATION 16: (2) pp. 117-131.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 59
nyelv: angol
URL 
2010

Fényes Hajnalka: A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban, Debreceni Egyetemi Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 86
nyelv: magyar
2009

Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (1) pp. 77-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 54
nyelv: magyar
2006

Fényes H, Pusztai G: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 16: (1) pp. 40-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: magyar
2004

Fényes H, Pusztai G: A kulturális és a társadalmi tőke kontextuális hatásai az iskolában, STATISZTIKAI SZEMLE 82: (6-7) pp. 567-583.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 52
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:322 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
179
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
174
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
45
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
19
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
688
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2010 április habilitáció, 2013 szept két hetes párizsi tanulmányút, 2011 ECER konferencia részvétel Berlin, 2013 ECER Istanbul, 2013 aug: szociológia BA szakfelelősi kinevezés, OTKA SZD zsűritag 2011-2014, számos angol publikáció, köztük külföldi megjelenéssel


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )