Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2014. VI. 16.
Személyes adatok
Szakály Zoltán
név Szakály Zoltán
születési év 1965
intézmény neve
doktori iskola
KE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola 70%
KE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola 30%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím szakalyzoltanagr.unideb.hu
telefonszám +36 52 508-304
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága multidiszciplináris agrártudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2013 - Debreceni Egyetem
egyetemi tanár (professzor)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 23.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 18
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Böröndi-Fülöp Nikoletta PhD 2012  GSDI-KE
Horváth József PhD 2011  GSDI-KE
Polereczki Zsolt PhD 2011  GSDI-KE
Tarnavölgyi Gábor PhD 2010  GSDI-KE
Molnár Eszter PhD 2007  GSDI-KE
Huszka Péter PhD 2006  GSDI-KE
Kőnig Gábor PhD 2006  GSDI-KE
Lendvai Edina PhD 2005  GSDI-KE
Szente Viktória PhD 2005  GSDI-KE
Szigeti Orsolya PhD 2005  GSDI-KE
Berke Szilárd PhD 2003  GSDI-KE
Molnár Csilla PhD 2001  GSDI-KE
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Olsovszkyné Némedi Andrea PhD (2014)  GSDI-KE
Soós Mihály PhD (2014)  GSDI-KE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Jasák Helga PhD (2016)  IKGSDI
Fehér András PhD (2015)  IKGSDI
Horváthné Szigedi Katalin PhD (2015)  GSDI-KE
Szabó Sára PhD (2015)  GSDI-KE
Gál Bertalanné Czékus Ildikó PhD (2014)  GSDI-KE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Funkcionális, hagyományos és organikus élelmiszerek marketingje. Táplálkozásmarketing stratégiák. Innováció, minőség és a marketing kapcsolata. Közösségi marketing. Tej- és húsgazdasági marketing.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2012

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Kövér György, Polereczki Zsolt, Szigeti Orsolya: The influence of lifestyle on health behavior and preference for functional foods, APPETITE 58: (1) pp. 406-413.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 2.541
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Teljes dokumentum 
2011

Szakály Zoltán Aranyosy Árpád (szerk.): Táplálkozásmarketing, Budapest: Mezőgazda Kiadó, 216 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Z Szakály, V Szente, Zs Polereczki, O Szigeti: Health conscious consumer and functional foods — Exploration of factors affecting consumer behaviour in Hungary via focus group discussions, ACTA ALIMENTARIA 40: (3) pp. 335-344.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 0.444
nyelv: angol
Teljes dokumentum 
2010

Szakály Zoltán: Marketingkutatás a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán, In: Szakály Zoltán, Pallóné Kisérdi Imola, Nábrádi András (szerk.) Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán. Kaposvár: Kaposvári Egyetem, 2010. pp. 68-79.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2009

Szakály Z, Horváthné Kovács B, Biacs P, Szakály S: Calcium and phosphorus balance in the nutrition of the population in EU-25, MILCHWISSENSCHAFT-MILK SCIENCE INTERNATIONAL 64: (4) pp. 365-368. Paper -.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 0.406
nyelv: angol
2008

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Széles Gyula: Fogyasztói trendek és stratégiák az öko-, a hagyományos- és a funkcionális élelmiszerek piacán., In: Szűcs István, Farkasné Fekete Mária (szerk.) Hatékonyság a mezőgazdaságban: elmélet és gyakorlat. Budapest: Agroinform Kiadó, 2008. pp. 207-226.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2008

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Széles Gyula: Consumption trends and strategies on organic, traditional and functional food markets, In: Szűcs István, Fekete Farkas Mária (szerk.) Efficiency in Agriculture: Theory and practice. Budapest: Agroinform Kiadó, 2008. pp. 207-226.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2007

Szakály Zoltán, Szigeti Orsolya, Biacs Péter Ákos, Szente Viktória: The marketing challenges of branded, new generation hungaricums., HUNGARIAN AGRICULTURAL RESEARCH 16: (3) pp. 8-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2005

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Szigeti Orsolya: A hazai közösségi marketingben jelentkező anomáliák és feladatok., ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 2: (1-2) pp. 3-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2004

Szakály Zoltán, Berke Szilárd: The Connection Between Nutrition, Quality and Marketing In Case of Foodstuffs., In: Berács József, Lehota József, Piskóti István, Rekettye Gábor (szerk.) Marketing theory and practice: the Hungarian perspective. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2004. pp. 380-402. (Transition, competitiveness and economic growth, ISSN 1419-3159; 7.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közlemény összegzett impakt faktora:3.391 
ezekre történt független hivatkozások száma:19 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható tudományos közleményeinek száma:
141
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
348
monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
19 
összes tudományos közleményének összegzett impakt faktora:
6.822
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
14
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
18
összes tudományos közleményének független idézettségi száma:
252
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Lektorált tudományos folyóiratokban főszerkesztő: Tejgazdaság; Élelmiszer, táplálkozás és marketing; Regional and Business Studies. Lektorált tudományos folyóiratokban szerkesztőbizottsági tag: Apstrakt; Studies in Agricultural Economics; Acta Agraria Kaposváriensis. Fontosabb kitüntetések: Bolyai Emléklap; Szent-Györgyi Albert Díj. Baka József Díj, Kaposvári Egyetemért Emlékérem


2014. VII. 28.
Utóbbi öt év publikációi
Az évváltás miatt az utóbbi öt év publikációin a 2009-2013(2014) időszakban megjelent közleményeket értjük.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.1333 ( 2014. VII. 17. )