Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
(tudományági) Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag)
SzTE
Bölcsészettudományi Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
A szociális és az érzelmi kompetencia fejlődése óvodás korban.
A szociális készségek fejlesztése kisiskolás korban.
A kötődések szerepe a szociális kompetencia fejlődésében.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
Közlemények
2022
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai Anikó: Kötődés, iskolai és pedagógiai kötődés, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (11) pp. 142-149. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2022
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai Aniko, Kasik László: Coping strategies in Hungarian school-age children, INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 14: (2) pp. 88-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2024. I. 11.
Do Thi Dung, Zsolnai Anikó: Teachers' social and emotional competence: A new approach of teacher education in Vietnam, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 12: (2) pp. 131-144. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai Anikó, Szabó Lilla: Attachment aware schools and teachers, PASTORAL CARE IN EDUCATION 39: (4) pp. 312-328. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. I. 11.
Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar URL
2015
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai Anikó, Kasik László, Braunitzer Gábor: Coping strategies at the ages 8, 10 and 12, EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 35: (1) pp. 73-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai Anikó, Lesznyák Márta: Pluralism and values in education in Hungary - changes between 1990 and 2012, JOURNAL OF BELIEFS & VALUES-STUDIES IN RELIGION & EDUCATION 36: (2) pp. 142-155. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL
2013
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai Anikó: A szociális fejlődés segítése, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
2002
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai Anikó, Józsa Krisztián: A szociális készségek kritériumorientált fejlesztésének lehetőségei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 12: (4) pp. 12-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 64 nyelv: magyar URL
2002
adattárból, 2024. I. 11.
Zsolnai A: Relationship between children's social competence, learning motivation and school achievement, EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 22: (3) pp. 317-329. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 129 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).