Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
nyelvpedagógia; pragmatika; angol mint lingua franca; elméleti kutatás módszertana; tanárképzés
jelenlegi kutatásainak tudományága
nyelvtudományok
Közlemények
2023
adattárból, 2024. IV. 08.
Illés Éva, Bayyurt Yasemin: English as a Lingua Franca in the Language Classroom, Routledge dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2024. IV. 08.
Illés Éva: Individual differences revisited, In: Tankó, Gyula; Wind, Attila Miklós (szerk.) DEAL 2022, ELTE Eötvös Kiadó (2022) pp. 141-161. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2024. IV. 08.
Illés Éva: Honnan jön a kontextus?, ARGUMENTUM 17: pp. 455-466. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2024. IV. 08.
Csizér Kata, Illés Éva: Helping to maximize learners' motivation for second language learning, Language Teaching Research Quarterly 19: pp. 19-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. IV. 08.
Illés Éva: Understanding context in language use and teaching, Routledge of Taylor and Francis Group dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2024. IV. 08.
Illés Éva: The Representation of Migration in the Hungarian Context, EURASIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 5: (2) pp. 203-218. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2024. IV. 08.
Illés Éva: A proposed theoretical model of adult language learner autonomy, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 3: (2) pp. 41-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2024. IV. 08.
Illés Éva, Akcan Sumru: Bringing real-life language use into the EFL classroom, ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 71: (1) pp. 3-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 54 nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2024. IV. 08.
Éva Illés: Issues in ELF-aware teacher education, JOURNAL OF ENGLISH AS A LINGUA FRANCA 5: (1) pp. 135-145. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol URL
2012
adattárból, 2024. IV. 08.
Éva Illés: Learner autonomy revisited, ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 66: (4) pp. 505-513. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 119 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2005-2006 Language Issues (UK) szerkesztőbizottsági tag; 2006-2009 Language Issues társ-főszerkesztő; 2009-2010 Language Issues Főszerkesztő; 2009-2011 ELT Journal (UK) Editorial Panel tagja; 2012 ELT Journal Associate member of the Editorial Panel; 2007- WoPaLP (Working Papers in Language Pedagogy, Budapest) szerkesztőbizottsági tag; 2019 Eurasian Journal of Applied Linguistics (EJAL) 5/2. szám meghívott társszerkesztő; 2020-2021 EJAL Associate editor
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).