Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 16.
Személyes adatok
Józsa László
név Józsa László
intézmény neve
doktori iskola
PE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola 10%
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola 85%
SzE RGDI Doktori Iskola Tanácsa 5%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Széchenyi István Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. VII. 19.)
Elérhetőségek
telefonszám +36 96 503-487
mobiltelefon száma +36 20 946-3319
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Pannon Egyetem
egyetemi tanár
2003 - Széchenyi István Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 27.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 20
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Szigeti Szilárd PhD 2023  
Darida Zsuzsa PhD 2020  RGDI
Ferenczová Veronika PhD 2020  
Tóth Zsuzsanna PhD 2019  
Seres-Huszárik Erika PhD 2018  
Brányi Árpád PhD 2016  RGDI
ifj. Rekettye Gábor PhD 2016  RGDI
Szabó Dániel Róbert PhD 2016  RGDI
Brányi Tamás PhD 2015  RGDI
Eisingerné Balassa Boglárka PhD 2013  RGDI
Sasné Grósz Annamária PhD 2011  RGDI
(50%) Süle Edit PhD 2011  RGDI
Zsellér Orsolya Veronika PhD 2011  RGDI
Hegyi Barbara PhD 2010  RGDI
Keller Veronika PhD 2010  RGDI
Czeglédi Csilla PhD 2009  RGDI
Puster János PhD 2009  RGDI
Tárkányi Eszter PhD 2009  RGDI
Csépe Andrea PhD 2008  SIGSDI
Ercsey Ida PhD 2008  RGDI
Takács László PhD 2008  RGDI
Dernóczy Adrienn PhD 2007  SOE-SZIDI
Papp-Váry Árpád Ferenc PhD 2007  SOE-SZIDI
Kontó Gizella PhD 2005  

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Homedahack Sengsouly (PhD) (2027/08)  GDI-PE
(50%) Palotai Nándor (PhD) (2027/08)  GDI-PE
(50%) Afshar Bakeshloo Mohammad Jalil (PhD) (2026/08)  GDI-PE
Ben Mustapha Malek (PhD) (2024/08)  RGDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Marketingstratégia. Értékesítési rendszerek, SP formái és szerepe. A marketingtervezés folyamatának, meghatározó tényezőinek vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2022

Putzer Petra, Józsa László: A marketinghatékonyság mérése, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
URL 
2022

Zsuzsanna Tóth, László Józsa, Erika Seres Huszárik, Kim-Shyan Fam: Business Culture and Behavioral Characteristics, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 19: (7) pp. 69-86.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Cham Tat-Huei, Cheah Jun-Hwa, Memon Mumtaz Ali, Fam Kim-Shyan, László Józsa: Digitalization and its impact on contemporary marketing strategies and practices, Journal of Marketing Analytics 2022: pp. 1-3.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2020

Wee-Ming Lau, László Józsa, Yoong-Wai Chan, Yee-Ling Fong, Hiram Ting, Kim-Lim Tan: BELIEFS AND ATTITUDE TOWARDS POLITICAL ADVERTISING DURING MALAYSIA'S GE14 POLITICAL TSUNAMI, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & SOCIETY 21: (1) pp. 285-299.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2019

Liu Yang, Li Qi, Edu Tudor, Jozsa Laszlo, Negricea Iliuta Costel: Mobile shopping platform characteristics as consumer behavior determinants, ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS ahead-of-print: (ahead-of-print) pp. 1-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2019

Marina Railevna Galiakhmetova, Vladimir Pavlovitch Koretskiy, Irina Mikhailovna Mardanova, László Józsa: Methods and approaches of Complexity Theory and Fuzzy Logic for intensity of university research in terms of Creative Work to be estimated, JOURNAL OF EASTERN EUROPEAN AND CENTRAL ASIAN RESEARCH 6: (1) pp. 86-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Seres-Huszárik Erika, Józsa László, Tóth Zsuzsanna: Factors Determining the Development of Business Relationships in the Advertising Market, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 14: (8) pp. 65-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Huszarik Erika Seres, Jozsa Laszlo, Hevesi Andrej: Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market, MARKETYNH I MENEDZHMENT INNOVACIJ / MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS 3: (3) pp. 23-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Józsa László: Nemzetközi marketing az átalakuló világban, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 15-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Józsa László: Marketingstratégia, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
321
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
325
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
16
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
25 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
135
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
20
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
504
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
PhD bíráló (pl. 2013-ban NYME, ME, BCE), Visiting Prof.(Victoria U., Wellington, NZ, 2014) a Marketing in Asia Group (MAG) alelnöke, Szerkesztő bizottsági tag: Asian Journal of Business Research (Új-Zéland), Indian Journal of Training & Development (India), Marketing Science and Inspirations (Szlovákia), Marketing és Menedzsment, Tér-Gazdaság-Ember, társszerkesztő a The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research (Routledge) 2012. júliusi Retailing in Asia különszámának.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )