Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 19.
Személyes adatok
Rapos Nóra
név Rapos Nóra
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím rapos.norappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Isko
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Krisztina PhD 2021  NDI2-ELTE
(50%) Dóczi-Vámos Gabriella PhD 2017  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Gazdag Emma (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
(50%) Tóth-Pjeczka Katalin Judit (PhD) 2024/01  NDI2-ELTE
(50%) Urbán Krisztián (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Héreginé Nagy Márta (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
(50%) Péter Petra (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület érzelmek pedagógiai megközelítése, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógusképzés, pedagógusok szakmai fejlődése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Tókos Katalin, Takácsné Kárász Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Szivák Judit: Classroom learning environments and dropout prevention in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 58: (4) pp. 741-758.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Rapos Nóra, Tókos Katalin, Nagy Krisztina, Eszes Fruzsina, Horváth László: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének és tanulásának komplexitása, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 7-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2022

Rapos Nóra: A pedagógiai értékelés, In: Falus, Iván; Szűcs, Ida (szerk.) A didaktika kézikönyve, Akadémiai Kiadó (2022) pp. 649-690.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2022

Ei Phyu Chaw, Aigerim Kozhabergenova, Mestawot Tafese Beyene, Amin Saed, Erika Kopp, Nora Rapos: The role of practicum in teacher education policy documents in Ethiopia, Myanmar, Kazakhstan, and Iran, REVISTA DE STIINTELE EDUCATIEI / JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 23: (2) pp. 14-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Szivák Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Kopp Erika: Planning teachers’ professional development in the light of master teachers programmes, PEDACTA 11: (1) pp. 1-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Rapos Nóra, Bükki Eszter, Gazdag Emma, Nagy Krisztina, Tókos Katalin: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása. Fogalmi változások, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 28-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
URL 
2017

Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary, ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2016

Rapos Nóra: A támogatás értelmezései a személyes szakmai életúton, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 79-102.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2011

Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 52
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:134 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
192
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
171
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
11
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
26
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
14
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
413


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )