Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. I. 08.
Személyes adatok
név Rapos Nóra
születési év 1972
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím rapos.norappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Isko
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Fülöp Márta Marianna (PhD) 2014/01  NDI2-ELTE
(50%) Dóczy Vámos Gabriella (PhD) 2012/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nagy Krisztina (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
Gazdag Emma (PhD) (2016/08)  NDI2-ELTE
Szontágh Istvánné (PhD) (2016/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület érzelmek pedagógiai megközelítése, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógusképzés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Rapos Nóra, Kopp Erika, Czető Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György, Tókos Katalin, Seresné Busi Etelka: Javaslat az osztatlan tanárképzés gyakorlati rendszerének átgondolására és a jelenlegi gyakorlatok alapelveinek és funkcióinak meghatározására, In: Szerk.: Rapos Nóra, Szerk.: Kopp Erika A tanárképzés megújítása - 2015. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 215-282.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Kopp Erika, Szivák Judit, Lénárd Sándor, Rapos Nóra: The Position of Social Justice in Teacher Education Curriculum in Hungary, In: Szerk.: György Mészáros, Szerk.: Franciska Körtvélyesi Social Juctice and Diversity in Teacher Education: Proceedings of the ATEE Winter Conference 15-17 April 2014, Budapest, Hungary. Budapest: Association for Teacher Education in Europe, 2015. pp. 181-192.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2014

Rapos Nóra, Kálmán Orsolya: The development of a competency-grid and the study of its effects, In: Szerk.: Ágnes Vámos, Szerk.: Sándor Lénárd Training programme and organisation in the Bologna process of Hungarian higher education: The BaBe project. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 65-86.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2013

Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György , Rapos Nóra: Az adaptív-elfogadó iskola projekt újraértelmezése az innováció szempontjából, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 1: (2) pp. 55-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2011

Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György, Rapos Nóra: Adaptive School as a Framework for School Innovation and Continuous Professional Development, In: Szerk.: Mészáros Gy, Szerk.: Falus I. Responsibility, Challenge and Support in Teachers' Life-Long professional Development. ATEE 2010 Annual Conference Proceedings. Brussels: Association for Teacher Education in Europe, 2011. pp. 390-407.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2011

Rapos Nóra: A szakmai professzionalizmusra alapozott képzés – Pedagógia tárgyak a tanári modulban, In: Szerk.: Baumstark Bea, Szerk.: Gombocz Orsolya, Szerk.: Hunyady György A tanárképzés 2010-2011 fordulóján: A piliscsabai regionális konferencia. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2011. pp. 113-129.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2011

Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György : Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 224 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor : Fejlesztő értékelés, Budapest: Gondolat Kiadó, 124 p. (Oktatás-módszertani Kiskönyvtár; 10.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2007

Rapos Nóra, Kálmán Orsolya: Kellenek-e alapelvek a pedagógusképzés átalakításához?, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 5: (4) pp. 23-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2003

Rapos Nóra: Az iskolai félelmek vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA 13: (5) pp. 107-112.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:41 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
46
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
87
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
2
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
3
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
81


2016. IV. 26.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2016. június 17-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2153 ( 2016. IV. 26. )