Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2014. IX. 18.
Személyes adatok
név Rapos Nóra
születési év 1972
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím rapos.norappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Isko
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Dóczy Vámos Gabriella (PhD) 2012/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Gazdag Emma (PhD) (2016/08)  NDI2-ELTE
Szontágh Istvánné (PhD) (2015/01)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület érzelmek pedagógiai megközelítése, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógusképzés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2013

Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György , Rapos Nóra: Az adaptív-elfogadó iskola projekt újraértelmezése az innováció szempontjából, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 1: (2) pp. 55-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Kálmán Orsolya, Rapos Nóra: Egy kompetenciaháló fejlesztése és hatásának elemzése, In: Vámos Ágnes, Lénárd Sándor (szerk.) Képzési program és szervezet a magyar felsőoktatás bolognai folyamatában: A Babe-projekt 2006-2011. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2012. pp. 103-152.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2012

Lénárd Sándor, Rapos Nóra: A fejlesztő értékelés szerepe a személyiségfejlesztésben, In: Németh András (szerk.) A Neveléstudományi Doktori Iskola programjai: Tudományos arculat, kutatási eredmények. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2012. pp. 66-76.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Vámos Ágnes, Lénárd Sándor, Dóczi-Vámos Gabriella, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Kopp Erika, Rapos Nóra, Szarka Emese, Szivák Judit: A Bologna-folyamat követése akciókutatással, In:Kozma Tamás, Perjés István (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban, 2011: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány. A múlt értékei és a jövő kihívásai.Budapest, Magyarország, 2011.11.03-2011.11.05. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága; ELTE Eötvös Kiadó, pp. 255-269. Kiadvány: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága; ELTE Eötvös Kiadó, 2012.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
2011

Rapos Nóra: A pedagóguspálya folyamatos szakmai fejlődésre épülő modellje Angliában, In: Falus Iván (szerk.) Tanári pályaalkalmasság - kompetenciák - sztenderdek: Nemzetközi kitekintés. Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 2011. pp. 47-86.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György : Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 224 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
URL 
2011

Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György, Rapos Nóra: A kategóriák megkérdőjelezése - A folyamatos szakmai fejlődés szempontja az adaptív-elfogadó iskola koncepciójában, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 9 (38): (3-4.) pp. 5-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor : Fejlesztő értékelés, Budapest: Gondolat Kiadó, 124 p. (Oktatás-módszertani Kiskönyvtár; 10.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2009

Rapos Nóra: A tanulást támogató értékelés a pedagógusképzésben, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 7: (2-3) pp. 221-238.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2007

Rapos Nóra, Kálmán Orsolya: Kellenek-e alapelvek a pedagógusképzés átalakításához?, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 5: (4) pp. 23-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
42
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
66
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
2
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
3
összes tudományos közleményének független idézettségi száma:
27

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.1582 ( 2014. XII. 17. )