Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 13.
Személyes adatok
Tóth Edit
név Tóth Edit
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím totheditedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 343-068
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2010 - Magyar Tudományos Akadémia (további intézmény)
további (tudományos munkatárs)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Sebestyén Edmond PhD (2024/08)  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Mezrigui Amira (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
(50%) Munezero Edouard (PhD) (2026/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Pedagógiai értékelés, a közoktatás elszámoltathatósága. A képességek fejlődése longitudinális kontextusban. A tanulói eredményesség és az iskolai, családi háttértényezők összefüggései.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Tóth Edit, Csapó Benő: Teachers’ beliefs about assessment and accountability, EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY 34: (4) pp. 459-481.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Tóth Edit, Hódi Ágnes, B. Németh Mária: IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (3) pp. 36-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Kasik László, Tóth Edit, Jámbori Szilvia, Gál Zita: Barátságfunkciók serdülőkorban – a McGill Friendship Questionnaire magyar változatának pszichometriai mutatói [Functions of friendship among adolescents – the psychometric properties of the Hungarian version of McGill Friendship Questionnaire], MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 22: (4) pp. 331-351.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Benő Csapó, József Balázs Fejes, László Kinyó, Edit Tóth: Educational achievement in social and international contexts, In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2018

Kasik László, Gál Zita, Tóth Edit: Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire), JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH 9: e8
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2015

Tóth Edit: Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (2) pp. 115-138.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
URL 
2014

Csapó Benő, Fejes József Balázs, Kinyó László, Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban, In: Kolosi, Tamás; Tóth, István György (szerk.) Társadalmi Riport 2014, TÁRKI (2014) pp. 110-136.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 105
nyelv: magyar
URL 
2011

Tóth Edit, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (10-11) pp. 124-137.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: magyar
URL 
2011

Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulói teljesítmény-mérésekről, MAGYAR PEDAGÓGIA 111: (3) pp. 225-249.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
2010

Tóth Edit, Csapó Benő, Székely László: Az iskolák és osztályok közötti különbségek alakulása a magyar iskolarendszerben, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 57: (9) pp. 798-814.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:198 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
165
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
163
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
481

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )