Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Molnár Pál
név Molnár Pál
intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Kárpáti Andrea
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2014/08
a fokozatszerzés éve 2016
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (nem nevesített)
Közlemények
2020

Pintér Henriett, Molnár Pál: A cerebralis paresis intervenció-kutatások kirajzolódó problématerületei a nemzetközi folyóiratokban publikált szisztematikus összegző tanulmányok és metaelemzések témamodellezésével, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 4: (2) pp. 11-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Pál Molnár, Henriett Pintér: (Key)words in scientific publications- cerebral palsy research through the lens of review studies, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2019

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: (Dis)connectivity of Hungarian educational researchers represented in leading, local Educational journals between 1991 and 2016, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
URL 
2019

Molnár Pál, Pintér Henriett: Szerzői láthatóság a hazai neveléstudományi folyóiratok hálózatában, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 19: (1) pp. 33-65.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (4) pp. 327-360.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2018

Molnár Pál, Tóth Edit, Pintér Henriett: A neveléstudomány társszerzői egymüttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2018: (4) pp. 18-33.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2018

Molnár Pál, Pintér Henriett: Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (1) pp. 3-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2017

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Molnár Pál: Tanulóközösségek ismeretségi hálóinak strukturális mintázatai és jellegzetességei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 77-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2016

Molnár Pál: Tudásépítő tanulóközösségek interakciós hálói, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (3) pp. 283-313.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
90
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
89
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
16
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
174
Kutatás
kutatási terület neveléstudomány, hálózatkutatás, tanulás, kutatásalapú tanulás, adatbányászat, adatvizualizáció
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
szociológiai tudományok


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )