|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2020
from data base, 2020. I. 15. |
Pintér Henriett, Molnár Pál: A cerebralis paresis intervenció-kutatások kirajzolódó problématerületei a nemzetközi folyóiratokban publikált szisztematikus összegző tanulmányok és metaelemzések témamodellezésével, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 4: (2) pp. 11-36. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2020. I. 15. |
Pál Molnár, Henriett Pintér: (Key)words in scientific publications- cerebral palsy research through the lens of review studies, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0. type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English
|
2019
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: (Dis)connectivity of Hungarian educational researchers represented in leading, local Educational journals between 1991 and 2016, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0. type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English URL |
2019
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett: Szerzői láthatóság a hazai neveléstudományi folyóiratok hálózatában, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 19: (1) pp. 33-65. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2018
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (4) pp. 327-360. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Tóth Edit, Pintér Henriett: A neveléstudomány társszerzői egymüttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2018: (4) pp. 18-33. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett: Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (1) pp. 3-26. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2016
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál: Tanulóközösségek ismeretségi hálóinak strukturális mintázatai és jellegzetességei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 77-98. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian Full text |
2016
from data base, 2020. I. 15. |
Molnár Pál: Tudásépítő tanulóközösségek interakciós hálói, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (3) pp. 283-313. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 8 |
|
|
|
|
|