Józsa Krisztián, Zentai Gabriella: Gondolkodást fejlesztünk? – Hogyan tegyük?, TANÍTÓ 53: (8) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2014
from data base, 2016. III. 10.
Zentai Gabriella, Józsa Krisztián: Óvodás gyermekek gondolkodási képességének fejlesztése: egy fejlesztő program módszerei és eredményei, FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 25: (3) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2013
from data base, 2016. III. 10.
Zentai Gabriella, Fazekasné Fenyvesi Margit, Józsa Krisztián: Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése, ISKOLAKULTÚRA 23: (11) type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian Full text
2010
from data base, 2016. III. 10.
Zentai Gabriella: A rendszerező képesség fejlődése 4-8 éves életkorban, MAGYAR PEDAGÓGIA 110: (1) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2007
from data base, 2016. III. 10.
Józsa Krisztián, Zentai Gabriella: Óvodások kritériumorientált fejlesztése DIFER Programcsomaggal., In: Szerk.: Nagy József Kompetencia alapú kritériumorientált pedagógia. Szeged: Mozaik Kiadó, 2007. pp. 299-311. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 15 language: Hungarian
2007
from data base, 2016. III. 10.
Pap-Szigeti Róbert, Zentai Gabriella, Józsa Krisztián: Kritériumorientált fejlesztés SZÖVEGFER programcsomaggal, In: Szerk.: Nagy József Kompetencia alapú kritériumorientált pedagógia. Szeged: Mozaik Kiadó, 2007. pp. 312-333. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 6 language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.