Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Vígh-Kiss Erika
név Vígh-Kiss Erika
intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
drótpostacím vighkisserikgmail.com
mobiltelefon száma +36 20 982-5058
Témavezetés
témavezető Csíkos Csaba
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2012
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2015/08
a fokozatszerzés éve 2021
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Jelenlegi munkahelyek
2014 - Balassi Bálint Nyolcévfolyamos Gimnázium (további intézmény)
további (tanár)
Közlemények
2017

Vígh-Kiss Erika Rozália: A fejben számolás stratégiáinak vizsgálata hatodik évfolyamos tanulók körében, In: Szerk.: Talata István Matematikát, Fizikát és Informatikát Oktatók 41. Országos Konferenciája. Budapest: Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar, 2017. pp. 261-266.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Erika Rozália Vígh-Kiss: Development of 11-12 years−old children’s multiplication strategies, In: Szerk.: Csíkos Csaba, Szerk.: Rausch Attila, Szerk.: Szitányi Judit Proceedings of the 40th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: PME40. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2016.08.03-2016.08.07. [s. l.] - Nemzetközi: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. Szeged: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. p. 260. 1 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

Vígh-Kiss Erika Rozália: A segítés értelmezése a matematika tanítása során, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archívum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 374-382.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Vígh-Kiss Erika Rozália: Franz Schubert nyomában Zselízen, PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 57: (5) Paper Vigh-Kiss-Erika_Franz-Schubert-Zseliz. 18 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Vígh-Kiss Erika Rozália: A metakogníció tárgykörében végzett legújabb kutatások eredményei, ISKOLAKULTÚRA 25: (12) pp. 121-133.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Vígh-Kiss Erika Rozália: Tudás és gazda(g)ság, ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA 2015: (1-4) pp. 7-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Vígh-Kiss Erika: Feladatok tehetséggondozó szakkörre, A MATEMATIKA TANÍTÁSA 22: (1) pp. 20-27.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Erika Rozália Vígh-Kiss: 14-18 year old students' use of adaptive skills, In: Szerk.: Engin Ader METAcognition: 6th Biennial Meating of the EARLI Special Interest Group 16. Istanbul: Bogaziçi University, 2014. p. 154. 1 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2014

Erika Rozália Vígh-Kiss: The Development of Talented Students, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 2014: (4) pp. 350-356.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Erika Rozália Vígh-Kiss: Adaptive Strategy Use in Mathematics Education, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Questions and perspectives in education. Komárno: International Research Institute, 2013. pp. 342-352.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
13
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
22
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0
Kutatás
kutatási terület metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés; adaptív problémamegoldó stratégiák; tanulásra vonatkozó meggyőződések
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )