|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2017
from data base, 2017. X. 15. |
Vígh-Kiss Erika Rozália: A fejben számolás stratégiáinak vizsgálata hatodik évfolyamos tanulók körében, In: Szerk.: Talata István Matematikát, Fizikát és Informatikát Oktatók 41. Országos Konferenciája. Budapest: Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar, 2017. pp. 261-266. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2016. XII. 27. |
Erika Rozália Vígh-Kiss: Development of 11-12 years−old children’s multiplication strategies, In: Szerk.: Csíkos Csaba, Szerk.: Rausch Attila, Szerk.: Szitányi Judit Proceedings of the 40th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: PME40. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2016.08.03-2016.08.07. [s. l.] - Nemzetközi: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. Szeged: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. p. 260. 1 p. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2016
from data base, 2017. X. 15. |
Vígh-Kiss Erika Rozália: A segítés értelmezése a matematika tanítása során, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archívum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 374-382. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2017. X. 15. |
Vígh-Kiss Erika Rozália: Franz Schubert nyomában Zselízen, PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 57: (5) Paper Vigh-Kiss-Erika_Franz-Schubert-Zseliz. 18 p. type of document: Journal paper/Review paper language: Hungarian Full text |
2015
from data base, 2016. XII. 27. |
Vígh-Kiss Erika Rozália: A metakogníció tárgykörében végzett legújabb kutatások eredményei, ISKOLAKULTÚRA 25: (12) pp. 121-133. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2015
from data base, 2017. X. 15. |
Vígh-Kiss Erika Rozália: Tudás és gazda(g)ság, ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA 2015: (1-4) pp. 7-17. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2014
from data base, 2016. XII. 27. |
Vígh-Kiss Erika: Feladatok tehetséggondozó szakkörre, A MATEMATIKA TANÍTÁSA 22: (1) pp. 20-27. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2014
from data base, 2016. XII. 27. |
Erika Rozália Vígh-Kiss: 14-18 year old students' use of adaptive skills, In: Szerk.: Engin Ader METAcognition: 6th Biennial Meating of the EARLI Special Interest Group 16. Istanbul: Bogaziçi University, 2014. p. 154. 1 p. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2014
from data base, 2017. X. 15. |
Erika Rozália Vígh-Kiss: The Development of Talented Students, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 2014: (4) pp. 350-356. type of document: Journal paper/Review paper language: English Full text |
2013
from data base, 2016. XII. 27. |
Erika Rozália Vígh-Kiss: Adaptive Strategy Use in Mathematics Education, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Questions and perspectives in education. Komárno: International Research Institute, 2013. pp. 342-352. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|