Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05.
Személyes adatok
név Buvár Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
BCE Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága média-és kommunikációs tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Péntek Zsófia (PhD) (2027/08)  PDI1-ELTE
(50%) Sziva Dániel József (PhD) (2027/08)  PDI1-ELTE
(50%) Mwangi Zipporah (PhD) (2026/08)  SZKDI-BCE
Kutatás
kutatási terület reklámpszichológia, meggyőző kommunikáció, fenntarthatóság
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2023

Buvár Ágnes, Orosz Gábor: Adult-focused Sharenting Does not Pay Out: Sharenting in Sponsored Posts Elicits Negative Ethical Attitudes if the Product is Adult-related, but not When it is Child-related, JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Buvár Ágnes, Zsila Ágnes, Orosz Gábor: Non-green influencers promoting sustainable consumption: Dynamic norms enhance the credibility of authentic pro-environmental posts, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 14: 1112762
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Buvár Ágnes, Gáti Mirkó: Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach, MANAGEMENT AND MARKETING 18: (2) pp. 127-144.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Buvár Ágnes, Varga Renáta: A termék-influenszer összeillés és a szponzorált tartalom jelölésének együttes hatása a környezettudatos szponzorált posztok értékelésére, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Hódi Boglárka, Barkász Dominika Anna, Buvár Ágnes: “Mindegy, mit reklámoz; lényeg, hogy szeretem”, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (EMOK Különszám) pp. 7-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2022

Buvár Ágnes, Szilágyi Sára Franciska, Balogh Eszter, Zsila Ágnes: COVID-19 messages in sponsored social media posts: The positive impact of influencer-brand fit and prior parasocial interaction, PLOS ONE 17: (10) p. e0276143.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Buvár Ágnes: Reklám és meggyőzési tudatosság, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2021/1. szám) pp. 83-93.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Buvár Ágnes, Orosz Gábor: “Branded, biased and it wants to sell a product”, INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVERTISING 39: (1) pp. 32-50.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2019

Buvár Ágnes: A tipikus reklámok reprezentációjának hatása a szponzorált tartalmak felismerésére és értékelésére, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 20: (2) pp. 47-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2018

Buvár Ágnes: #Reklám, #hirdetés, #fizetett tartalom: A reklámfelismerés szerepe a reklámmal kapcsolatos attitűdök aktiválásában szponzorált tartalmak esetén, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52: (3-4) pp. 33-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
37
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
27
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
8
Témavezetés
témavezető Horváth Dóra
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2012
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2015/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )