Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Malmos Edina
név Malmos Edina
intézmény neve Debreceni Egyetem
doktori iskola DE Humán Tudományok Doktori Iskola
Elérhetőségek
drótpostacím edina.malmos22gmail.com
Témavezetés
témavezető Revákné Markóczi Ibolya
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2015
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2019/08
Közlemények
2017

Malmos Edina, Jász Erzsébet, Revákné MArkóczi Ibolya: USING A WORD ASSOCIATION METHOD TO ASSESS KNOWLEDGE STRUCTURE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES AT PRIMARY LEVEL, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 18: pp. 109-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Bocsi Veronika, Szerk.: Ceglédi Tímea A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Nagyvárad; Budapest: Partium; PPS; Új Mandátum, 2016. pp. 55-69. (Felsőoktatás−Társadalom; 6..)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2016

Erzsébet Jász, Magdolna Chrappán, Edina Malmos: "HOW DID SCIENCE LESSONS GO AT SCHOOL?”- INTRODUCING THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENT INTERVIEWS ON SCIENCE SUBJECTS, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 0283-0292.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2016

Edina Malmos, Magdolna Chrappán, Erzsébet Jász: WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 9105-9115.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2016

Malmos Edina, Chrappán Magdolna: Természettudományos attitűdvizsgálat egy pilot mérés tükrében, EDUCATIO 25: (4) pp. 608-616.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (5-6) pp. 190-199.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Ibolya Revák Markóczi, Edina Malmos: The effect of an experimental programme on the development of primery school children's problem-solving process in science, In: Szerk.: G Pusztai, Szerk.: Á Engler, Szerk.: I Revák Markóczi Development of Teacher Calling in Higher Education. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó, 2015. pp. 100-115. (Felsőoktatás & Társadalom; 5.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő biológia BSc hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Ceglédi Tímea Szakmai szocializáció a felsőoktatásban: A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 276-288. (Felsőoktatás és társadalom; 2.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Malmos Edina: A biológia-tankönyv szerepe a tévképzetek kialakulásában, A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 14: (1) pp. 31-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Malmos Edina: Kisiskolás tanulók természetismeret-tudásának változása a „Rostock Modell" didaktikai program hatására, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 12: p. 105.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )