Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VI. 21.
Személyes adatok
Habók Anita
név Habók Anita
intézmény neve
doktori iskola
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím habokedpsy.u-szeged.hu
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nguyen Son Van PhD 2022  NTDI-SZTE
Oo Tun Zav PhD 2022  NTDI-SZTE

abszolutóriumot szerzett:
Nguyen Lan Anh Thuy (PhD) 2023/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dong Minh Hoang (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Nabhan Salim (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Anggia Helta (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A tanulás tanulásának kutatása. Anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata. A tanulási stratégiák és az önszabályozott nyelvtanulási stratégiák alkalmazásának vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Lan Anh Thuy Nguyen, Anita Habók: Tools for assessing teacher digital literacy: a review, JOURNAL OF COMPUTERS IN EDUCATION
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2022

Anita Habók, Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár: Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 867714
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2022

Anita Habók, Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár: English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 1019561
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2021

Habók Anita, Kong Yunjun, Ragchaa Jargaltuya, Magyar Andrea: Cross-cultural differences in foreign language learning strategy preferences among Hungarian, Chinese and Mongolian University students, HELIYON 7: (3) e06505
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
URL 
2021

Oo Tun Zaw, Magyar Andrea, Habók Anita: Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar, ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW 22: (4) pp. 675-698.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2020

Habók Anita, Magyar Andrea, Németh Mária B., Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
URL 
2018

Anita Habók, Andrea Magyar: The Effect of Language Learning Strategies on Proficiency, Attitudes and School Achievement, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2358
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 104
nyelv: angol
URL 
2018

Habok A, Magyar A: Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire Through Multidimensional Modelling., FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 1388
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
URL 
2016

Anita Habók, Judit Nagy: In-service teachers’ perceptions of project-based learning, SPRINGERPLUS 5: 83
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 169
nyelv: angol
URL 
2015

Anita Habok: Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations, EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL 23: (1) pp. 129-142.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:382 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
170
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
169
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
21 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1012


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )