Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 28.
Személyes adatok
Kasik László
név Kasik László
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím kasikedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-163
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Szegedi Tudományegyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Aburezeq Khalil Abdullah PhD 2023  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Gáspár Csaba PhD (2024/06)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett:
Balogh-Pécsi Anett (PhD) 2023/08  NTDI-SZTE
Szitás Teodóra (PhD) 2023/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
F. Takács István (PhD) (2025/08)  NTDI-SZTE
Ladányi Éva (PhD) (2025/01)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület szociális kompetencia; szociálisprobléma-megoldás fejlődése és fejlesztése; negatív orientáció
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Fejes József Balázs, Jámbori Szilvia, Kasik László, Vígh Tibor, Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students, HELIYON 9: (8) e18913
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2022

Zsolnai Aniko, Kasik László: Coping strategies in Hungarian school-age children, INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 14: (2) pp. 88-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Zita Gál, László Kasik, Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Krisztina Nagy: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 10: (1) pp. 170-180.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2022

Kasik László, Jámbori Szilvia, Tóth Edit, Gál Zita: Problémamegoldás barátok és nem barátok között serdülők körében [Social problem-solving between friends and non-friends among adolescents], MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 77: (1) pp. 29-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Jámbori Szilvia, Kasik László, Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Gál Zita: A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 22: (1) pp. 37-63.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Kasik László, Gál Zita: Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems, EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 186: (10) pp. 1632-1648.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
URL 
2016

Zsolnai A, Kasik L: Coping Strategies and Social Problem Solving in Adolescence, In: Alessio, Surian (szerk.) Open Spaces for Interactions and Learning Diversities, Sense Publishers (2016) pp. 121-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2015

Laszlo Kasik: Development of Social Problem Solving - A Longitudinal Study (2009-2011) in a Hungarian Context, EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 12: (2) pp. 142-157.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2009

Fejes József Balázs, Kasik László, Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (5-6) pp. 40-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 42
nyelv: magyar
URL 
2007

Kasik László: A szociális kompetencia fejlesztésének elmélete és gyakorlata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 17: (11-12) pp. 21-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 39
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:131 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
196
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
188
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
39
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
548

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )