Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 10.
Személyes adatok
Lázár Ildikó
név Lázár Ildikó
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 20%
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 80%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím ildiko.lazargmail.com
telefonszám +36 1 485-5200/4394
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2022
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1995 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Divéki Rita PhD 2023  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Barbarics Márta (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
Divéki Rita (PhD) 2021/01  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Buendia Arias Ximena Paola (PhD) (2027/08)  NDI3-ELTE
Veszelinov Eszter (PhD) (2027/08)  NDI3-ELTE
Hubai Katalin (PhD) (2025/08)  NDI3-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Interkulturális kompetencia fejlesztése a nyelvtanárképzésben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2024

Lázár Ildikó: Tapasztalt tanárok nehézségei kezdő mentorként, In: Lengyel, Zsófia; Szekeresné, Nádudvary Ildikó (szerk.) 101 jógyakorlat mentortanároknak, Eötvös Kiadó (2024)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2024

Lázár Ildikó: A 21. századi elvárások megjelenése a középiskolai angoltanárok gyakorlatában, In: Csapodi, Csaba; Gonda, Zsuzsanna (szerk.) [Master and Disciple], Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2024)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Lázár Ildikó: Mirrors and windows in language teacher education, Cambridge Scholars Publishing
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: angol
2020

Krisztina Károly, Ildikó Lázár, Cecilia Gall: Foreword, In: Károly, Krisztina; Lázár, Ildikó; Gall, Cecilia (szerk.) Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2020) pp. 7-8.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2020

Lázár Ildikó: Cooperative Learning for Intercultural Competence, In: Károly, Krisztina; Lázár, Ildikó; Gall, Cecilia (szerk.) Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2020) pp. 71-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2020

Károly Krisztina, Lázár Ildikó, Gall Cecilia: Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
URL 
2018

Hubai Katalin, Lázár Ildikó: Assessment of learning in the Hungarian education system with a special focus on language teachers’ views and practices, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 12: pp. 83-93.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2018

Enyedi Á, Lázár I: Teacher talking style: Intention and impact, In: Illés, Éva; Sazdovska, Jasmina (szerk.) Dimensions, diversity, and directions in ELT, IATEFL Hungary (2018) pp. 61-71.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2015

Lázár Ildikó: EFL learners' intercultural competence development in an international web collaboration project, LANGUAGE LEARNING JOURNAL 43: (2) pp. 208-221.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: angol
URL 
2011

Lázár Ildikó: Teachers’ beliefs about integrating the development of intercultural communicative competence in language teaching, FORUM SPRACHE 5: (5) pp. 113-127.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:54 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
38
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
41
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
23
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
96


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )