Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. I. 17.
Személyes adatok
név Szűcs Krisztián
születési év 1975
intézmény neve
doktori iskola
PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím szucskktk.pte.hu
telefonszám +36 72 501-599/23115
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2002 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Bittner Zoltán (PhD) (2017/08)  GDI2-PTE
Kutatás
kutatási terület marketingkutatás fogyasztói piacok szegmentációja
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2015

Bittner Zoltán, Kehl Dániel, Szűcs Krisztián: A 15-29 éves magyar fiatalok jellemzői (a tudomány iránti érdeklődés, informálódás, online magatartás, szabadidő, médiahasználat), In: Szerk.: Törőcsik Mária Tanulmányok a TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 „Tudománykommunikáció a Z generációnak” projekt keretében. Pécs: Pécsi Tudományegyetem, 2015. pp. 1-68.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: Marketingdilemmák a fogyasztó megismerése során, In: Szerk.: Rappai Gábor, Szerk.: Schepp Zoltán Válságtól a jóllétig - a múlt tanulságai, a jelen kihívásai és a jövő útjai: tanulmánykötet az Alapító Generáció tiszteletére. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), 2014. pp. 215-244.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Törőcsik Mária, Fojtik János, Pavluska Valéria, Gyarmatiné Bányai Edit, Szűcs Krisztián, Lányi Beatrix, Schafferné Dudás Katalin, Nagy Ákos: Fogyasztói magatartásstílusok, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 207-234.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Gyulavári Tamás, Mitev Ariel, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián : A marketingkutatás alapjai, Budapest: Akadémiai Kiadó, 348 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2014

Hornyák Miklós, Kehl Dániel, Kruzslicz Ferenc, Szűcs Krisztián: Az életstílus-alapú szegmentáció módszertani kihívásai, MARKETING ÉS MENEDZSMENT XLVIII: (II. Különszám) pp. 69-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Törőcsik Mária, Kehl Dániel, Szűcs Krisztián: Generációs gondolkodás – A Z és az Y generáció életstílus csoportjai, MARKETING ÉS MENEDZSMENT XLVIII: (II. különszám) pp. 3-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Szűcs Krisztián: Válaszadási hajlandóságot befolyásoló attitűdök, In: Szerk.: Hetesi Erzsébet, Szerk.: Révész B "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. Szeged: SZTE GTK, 2014. pp. 432-438.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2011

Szűcs Krisztián: Online fogyasztói magatartás, In: Szerk.: Bányai Edit, Szerk.: Novák Péter Online üzlet és marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2011. pp. 35-51. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2002

Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária, Gergátz Ildikó: Special features of telecom industry, In: Szerk.: ESOMAR Telecommunications Marketing 2002: Gathering pace after re-positioning. Oslo: ESOMAR, 2002. p. 10. 16 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2002

Szűcs Krisztián, Rekettye Gábor, Lányi Beatrix: Measuring satisfaction in higher education, In: Szerk.: Minoo Farhangmehr Marketing in a changing world : scope, opportunities and challenges: proceedings of the 31st EMAC Conference, May 28-31, 2002. Braga: University of Minho, 2002. pp. 1-7.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
49
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
71
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
66


2017. I. 31.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2017. március 10-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2334 ( 2017. I. 15. )