Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IV. 22.
Személyes adatok
név Vancsó Ödön
születési év 1958
intézmény neve
doktori iskola
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (oktató)
ELTE Matematika Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola 50%
ELTE Matematika Doktori Iskola 50%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím vancso.odongmail.com
telefonszám +36 1 372-2500/8515
mobiltelefon száma +36 70 630-6820
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1987 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Csapodi Csaba (PhD) 2014/08  MSDI-DE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika, valószínűségszámítás és statisztika tanítása, matematika filozófiája, története
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
Közlemények
2016

Nagy Lechocky Zsuzsa, Vancsó Ödön: Equivalence relation as a tool create new structurers. How could they be prepared and taught in schools?, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 46: Paper &. 12 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Ambrus Gabriella, Vancsó Ödön: Ist eine schnelle tiefgehende (und nachhaltige) Änderung in der Vorstellung von Mathematiklehrern möglich?, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 13: (1) pp. 1-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
DOI 
2013

Vancsó Ödön: Teaching Statistical Inference from Multiple Perspectives Integrating Diverging Schools of Inference, In: Szerk.: International Statistical Institute Proceedings of the 59th World Statistics Congress of the International Statistical Institute. Hague: International Statistical Institute, 2013. pp. 1108-1113.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2012

Ambrus Gabriella, Vancsó Ödön, Koren Balázs: The Application of Modelling Tasks in the Classroom - Why and How? With reflections on an EU teacher training course, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 10: (2) pp. 231-244.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2012

Vancsó Ödön, Komzsík Attila, Csapodi Csaba: Comments on the remaining velocity project with reports of school-experiments, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 10: (1) pp. 117-133.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2010

Vancsó Ödön: Matematikai statisztika, In: Szerk.: Gerőcs L, Szerk.: Vancsó Ö. Matematikai kézikönyv. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2010. pp. 1347-1441.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2009

Vancsó O: Parallel discussion of classical and Bayesian ways as an introduction to statistical inference, International Journal of Science and Mathematics Education 4: (3) pp. 291-322.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
2009

Vancsó Ödön: A matematikai modellezés nehézségei egy 2009-es OKTV feladat kapcsán, A MATEMATIKA TANÍTÁSA 17: (4) pp. 30-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2006

Vancsó Ödön: Glücksspiele in Ungarn, MATHEMATIKINFORMATION 45: pp. 20-31.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: német
2004

Vancsó Ödön: Die Stichprobe als ein Beispiel dafür,wie im Unterricht die klassische und die bayesianische Auffassung gleichzeitig dargestellt werden kann, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 2: (1) pp. 133-150.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:10 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
46
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
49
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
16
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
5

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )