Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 02.
Személyes adatok
Tóth Péter
név Tóth Péter
születési év 1960
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
NyME Kitaibel Pál Környezettudományi Doktori Iskola (oktató)
(tudományági) Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
OE Biztonságtudományi Doktori Iskola (témavezető)
OE Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
NyME Kitaibel Pál Környezettudományi Doktori Iskola 25%
OE Biztonságtudományi Doktori Iskola 20%
OE Anyagtudományok és Technológiák Doktori Iskola 5%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Óbudai Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím toth.petertmpk.uni-obuda.hu
telefonszám +36 1 666-5389
mobiltelefon száma +36 20 490-4370
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1994 - Óbudai Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Dorkó Zsolt PhD 2015  BDI-OE
(50%) Radojicic Miroslav PhD 2015  BDI-OE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Tukacs Attila PhD (2017/08)  BDI-OE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Duchon Jenő (PhD) (2019/01)  BDI-OE
Pásztor Krisztina (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
Pogátsnik Monika (PhD) (2017/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése; Tanulási problémák; Vizuális képességek mérése; Elektronikus tananyagok minősítésének módszerei; Szakképzés-pedagógia; Biztonságtechnika humán aspektusai
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
informatikai tudományok
Közlemények
2015

Tóth Péter: A tanulókhoz adaptált szakoktatás ismeretelméleti alapjai, In: Szerk.: Holik Ildikó Egyéni különbségek szerepe a tanulásban és a pályaválasztásban. Székesfehérvár: DSGI, 2015. pp. 21-59. (Kutatási füzetek; XIII.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
DOI 
2013

Peter Toth: Online Learning Behavior and Web Usage Mining, WSEAS TRANSACTIONS ON ADVANCES IN ENGINEERING EDUCATION 10: (2) pp. 71-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
2012

Tóth Péter : Egyéni különbségek szerepe a tanulásban, Székesfehérvár: DSGI, 143 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
2012

Tóth Péter : A szakképzés fejlesztése a szakmai tanárképzés megújításával, Székesfehérvár: DSGI, 71 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2012

Peter Toth: Learning Strategies and Styles in Vocational Education, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 9: (3) pp. 195-216.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2011

Tóth Péter : Egyéni különbségek szerepe a tanulásban, Székesfehérvár: DSGI, 222 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
2010

Tóth Péter: Virtuális kurzusbeli tanulási tevékenység vizsgálata web bányászati módszerekkel, In: Szerk.: Balogh Imre, Szerk.: Horváth Ádám Felhasználói viselkedés elemzése webes környezetben: web-analitikai módszerek alkalmazása viselkedés-elemzésre. Székesfehérvár: DSGI, 2010. pp. 25-72.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
2009

Tóth Péter: A tanulási stílus vizsgálata budapesti középiskolás tanulók körében, ISKOLAKULTÚRA XIX.: (7-8.) pp. 36-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
2009

Tóth Béláné, Tóth Péter : Oktatástechnológia és multimédia, Budapest: Ligatura Kiadó, 151 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:132 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
146
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
166
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
41
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
17
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
297

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )