Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VIII. 25.
Személyes adatok
Csépes Ildikó
név Csépes Ildikó
születési év 1966
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
DE Nyelvtudományok Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 50%
DE Nyelvtudományok Doktori Iskola 50%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím csepes.ildikoarts.unideb.hu
telefonszám +36 52 512-900/22165
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1991 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Sándor Krisztina Ágnes (PhD) 2016/01  NDI-DE
Fekete Adrienn (PhD) 2016/08  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Szabó Fruzsina (PhD) (2017/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület nyelvtudásmérés és értékelés, különösen szóbeli teljesítménymérés; olvasási stratégiák; második nyelv elsajátítás; angol nyelvpedagógia (szakdidaktika)
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2016

Csépes Ildikó: Language Assessment Literacy in English Teacher Education in Hungary, In: Szerk.: Dina Tsagari Classroom-based Assessment in L2 Contexts. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2016. pp. 30-53.
Classroom-based Assessment in L2 Contexts
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Csépes Ildikó: Nyelvtudásmérési műveltség az angol szakos tanárképzésben a Debreceni Egyetemen, In: Csépes Ildikó, Horváth Andrea, Nagy Andrea, Trippó Sándor Tanulmányok a Debreceni Egyetem levelező és részismereti nyelvtanári képzésének megújításához. Debrecen: Debreceni Egyetem Tanárképzési Központ, 2015. pp. 5-35. (Szaktárnet-könyvek; 9.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Csépes Ildikó: Language assessment literacy in Hungary, In: Szerk.: G Pusztai, Szerk.: Á Engler, Szerk.: I Revák Markóczi Development of Teacher Calling in Higher Education. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó, 2015. pp. 87-97. (Felsőoktatás & Társadalom; 5.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Drugaş Ioana, Csépes Ildikó: Impulsivity, hyperactivity, and attention deficit in terms of individual learner differences, ROMANIAN JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY VII: (13) pp. 59-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2014

Ildikó Csépes: Language Assessment Literacy in English Teacher Training Programmes in Hungary, In: Szerk.: József Horváth, Szerk.: Péter Medgyes Studies in Honour of Marianne Nikolov. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2014. pp. 399-411.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Csépes I: Self- and Peer-Assessment in Focus: Stakeholders’ Perceptions and Issues of Implementation, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2: pp. 63-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2009

Csépes I Szerk.: Grotjhan R, Szerk.: Sigott G: Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance, Frankfurt am Main: Peter Lang Internationaler Verlag der Wissenschaften, 239 p. (Language Testing and Evaluation; 14.) Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
2004

Csépes I, Együd Gy Szerk.: Alderson C J: The Speaking Handbook, Budapest: Teleki László Foundation, 177 p. (Into Europe)
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2002

Csépes I: Is testing speaking in pairs disadvantageous for students?, NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 9: (1) pp. 22-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
2000

Csépes I, Sulyok A, Öveges E: Chapter 11: The pilot speaking examinations., In: Szerk.: Alderson C., Szerk.: Nagy E., Szerk.: Öveges E. English language education in Hungary. Part II. Examining Hungarian learners' achievements in English. Budapest: The British Council, 2000. pp. 123-148.0
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:24 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
19
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
26
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
13
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
30

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )