Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 12.
Személyes adatok
Lindenbach Ágnes
név Lindenbach Ágnes
születési év 1951
intézmény neve
doktori iskola
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. I. 30.)
Elérhetőségek
drótpostacím interut21tvnetwork.hu
telefonszám +36 72 503-650/3672
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1997
fokozat tudományága közlekedéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága közlekedéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2008 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Abdoalgader Mohamed Slama PhD 2000  

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület intelligens közlekedési rendszerek és szolgáltatások, infrastruktúra fejlesztés, közúti forgalomtechnika, forgalmi vizsgálatok, közúti közlekedésbiztonság
jelenlegi kutatásainak tudományága építőmérnöki tudományok
közlekedéstudományok
Közlemények
2016

Dr Lindenbach Ágnes: European tendencies and co-operation in the field of ITS systems - national achievements and challenges in Hungary, SELECTED SCIENTIFIC PAPERS - JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 11: (1) pp. 85-96.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Lindenbach Ágnes: Forgalmi menedzsment terv az M1 autópálya M0 - Hegyeshalom, országhatár közötti szakaszára a váratlanul bekövetkező események kezelése érdekében, KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE 66: (1) pp. 46-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Lindenbach Ágnes, Bachmann Dóra: Az M1 autópálya forgalmi menedzsment tervének előkészítő vizsgálatai – baleseti- és torlódási adatok elemzése, ÚTÜGYI LAPOK: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 4: (tavasz)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Lindenbach Ágnes: Európai tendenciák és együttműködés az ITS rendszerek területén – hazai eredmények és kihívások, ÚTÜGYI LAPOK: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 3: (ősz)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Dr Lindenbach Ágnes, Bachmann Dóra, Péter Klára: Preliminary impact assessment of implementation of eCall in Hungary, In: Szerk.: Lindenbach Ágnes Moving Toward an Integrated Europe Pan-European eCALL Service in the HeERO Countries. Budapest: KTI Nonprofit Kft., 2013. pp. 86-92.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2011

Dr Lindenbach Ágnes: Intelligens közlekedési rendszerek és szolgáltatások Magyarországon az európai tendenciák tükrében – alkalmazások és feladatok, In: Szerk.: Lindenbach Ágnes Az utazó: Tanulmánykötet Timár András 70. születésnapja tiszteletére. Pécs: Pécsi Tudományegyetem, Pollack Mihály Műszaki és Informatikai Kar, 2011. pp. 101-107.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2009

Dr Ágnes Lindenbach, Dr Tibor Bogosi, Dr Domokos Jankó : Impact Assessment on the Introduction of the eCall Service in All new Type-Approved Vehicles in Europe, Including Liability/Legal Issues, Budapest: European Commission, 120 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
2004

Dr Lindenbach Ágnes, Dr Barsi Árpád, Lovas Tamás : Iintelligens közlekedési rendszerek alkalmazása a közúti közlekedésben, Budapest: Szerzői kiadás, 166 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
1996

Thomas Röhr, Agnes Lindenbach Szerk.: Bundesministerium für Verkehr: Entwicklung von Verfahren zur großräumigen Prognose der Verkehrsentwicklung und Folgerung für den Datenaustausch von Verkehrs-rechenzentralen, Bonn: Bundesministerium für Verkehr, Bau und Stadtentwicklung, 99 p. (Forschung Straßenbau und Straßenverkehrstechnik) 727
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: német
1996

Michael Mangolt, Klaus Träger, Agnes Lindenbach Szerk.: Michael Mangolt, Szerk.: Klaus Träger, Szerk.: Agnes Lindenbach: Wirksamkeit von Streckenbeeinflussungsanlagen unter besonderer Berücksichtigung der Umfelddatenerfassung, Bonn: Bundesministerium für Verkehr, Bau und Stadtentwicklung, 257 p. (Forschung Straßenbau und Straßenverkehrstechnik) 729
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: német
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:43 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
71
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
80
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
15
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
78
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2004 habilitáció, 2005 egyetemi magántanári cím

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )