Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IV. 14.
Személyes adatok
Guncaga Jan
név Guncaga Jan
születési év 1974
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (oktató)
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím jan.guncagaku.sk
telefonszám +421 908 220-253
mobiltelefon száma +421 908 220-253
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Constantin the Philosopher University in Nitra
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1998 - Szlovák Egyetem: Katolícka univerzita v Ružomberku (további intézmény)
további (adjunktus)
1997 - Alapiskola, ul. Mieru Bytča, Szlovákia (további intézmény)
további (tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Budai László PhD (2016/12)  MSDI-DE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Lestyan Katalin Szilvia (PhD) (2017/08)  EKF NDI
(50%) Lestyan Katalin Szilvia (p) (PhD) (2017/08)  EKF NDI
Kutatás
kutatási terület matematika-didaktika, IT matematika oktatásban, GeoGebra kihasználására, analízis oktatás, Matematika – a szlovák nyelvtanítás eszköze a magyarországi szlovák nemzetiségi iskolában
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2015

Guncaga Jan: The use of some historical mathematical textbooks from the Teachers' Institute in Spisska Kapitula in the 19th century and first half of 20th century, IARTEME-JOURNAL 7: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Gwozdz-Lukawska, G., Guncaga Jan, Janiga, R.: Supporting of simulation and visualisation in e-learning courses for STEM education, In: Szerk.: ICeND 4th International Conference on e-Technologies and Networks for Development, ICeND 2015. Warsaw: Polskie Towarzystwo Informatyczne; Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2015. pp. 66-71.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2014

Chrappán Magdolna, Jiří Dostál, Jan Guncaga, Martin Havelka, Buda Mariann, Miroslav Chráska, Nagy Zoltán, Milan Klement, Jiří Kropáč, Čestmír Serafín: Curricula and values in teacher training in Slovakia, Hungary and Czech Republic, In: Szerk.: Pusztai G, Szerk.: Engler Á Comparative Research on Teacher Education. Ruzomberok: Verbum, 2014. pp. 29-50.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2014

Guncaga Jan: Teachers Institute in Spisska Kapitula, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 9: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2013

Guncaga Jan, Kopáčová Janka, Duatepe Paksu Asuman: A Comparative study, In: Szerk.: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta katedra matematiky a didaktiky matematiky International Symposium Elementary Maths Teaching Proceedings: Tasks and tools in elementary mathematics 2013. Prague: Charles University, Faculty of Education, 2013. pp. 99-106.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2013

GUNCAGA J, STAŃDO J, KRAWCZYK-STAŃDO D: Some examples from historical mathematical textbook with using GeoGebra, In: Szerk.: Ezendu Ariwa, Szerk.: Dorota Krawczyk-Stańdo, Szerk.: Ján Gunčaga The Second International Conference on E- Learning and E- Technologies in Education (ICEEE2013): proceedings. Lodz: Lodz University of Technology, 2013. pp. 207-211.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
DOI 
2013

Guncaga Jan: Teacher and place of values in the mathematics education, In: Szerk.: Tomáš Jablonský, Szerk.: Silvia Matúšová Učiteľ a hodnoty: európske hodnoty a kultúrne dedičstvo - výzva pre vzdelávanie. Ruzomberok: Verbum, publisher of the Catholic universtity in Ruzomberok, 2013. pp. 246-268.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2012

Stando J, Gwozdz-Lukawska G, Guncaga J: From the Pythagorean Theorem to the definition of the derivative function, In: Szerk.: Institute of Electrical and Electronics Engineers E-Learning and E-Technologies in Education (ICEEE), 2012: International Conference on. Piscataway: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2012. pp. 54-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2011

Guncaga Jan : Analysisunterricht unter dem Lernziel "Mathematische Grundbildung", Fribourg: S.É.C.T. Association Internationale Sciences, Éducation, Cultures, Traditions, 210 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: német
2008

Guncaga Jan, Fulier Jozef, Eisenmann Petr : Modernizácia a inovácia vyučovania matematickej analýzy, Ruzomberok: Katolícka univerzita v Ruzomberku, Pedagogická fakulta, 306 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: szlovák
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
10
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
108
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
10
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
71
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Tudományos projekt témavezetője (selection): 1. European Social Fund (ESF) No. 11230220297 2005-2007, 7 605 000 SKK - lifelong learnig of math teachers 2. European Social Fund (ESF) No. 11230220094 2006-2008, 1 400 000 SKK - lifelong learnig of math teachers, Tudományos projekt résztvevője (selection): Comenius Multilateral Project Promoting Equality in Digital Literacy (december 2008- november 2010), 64 838 Euro

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )