Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 08.
Személyes adatok
név Illés Anikó
születési év 1975
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
MOME Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Moholy-Nagy Művészeti Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím anikoillesgmail.com
telefonszám +36 1 392-1121
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
2007 - Moholy-Nagy Művészeti Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Szerencsés Rita (PhD) (2020/08)  MMEDI
Ghymes Péter (PhD) (2018/08)  MMEDI
Sándor Katalin (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
(50%) Góg Angéla (DLA) (2018/08)  MMEDI
(50%) Rastätter Linda (DLA) (2017/08)  MMEDI
(50%) Ringeisen Dávid (DLA) (2017/08)  MMEDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület művészetpszichológia, képi narratívum, szociális reprezentáció képekben, szemmozgásmintázatok szociálpszichológiai vizsgálata, az oktatás és a vizuális nevelés pszichológiai vonatkozásai
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
művészetek *
Közlemények
2016

Kende A, Illés A: On the practice of artistic measurement of social mobility and marginalization, In: Szerk.: M C Manifold, Szerk.: S Willis, Szerk.: E Zimmerman Culturally sensitive art education in a global world: A handbook for teachers. Alexandria: National Art Education Association, 2016. pp. 206-214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

VANDULEK Csaba, DONKÓ Tamás, ILLÉS Anikó, EMRI Miklós, OPPOSITS Gábor, REPA Imre, KOVÁCS Árpád: ANXIETY MANAGEMENT AND FUNCTIONAL MAGNETIC RESONANCE IMAGING – SHOULD IT BE A PRIORITY?, IDEGGYOGYASZATI SZEMLE-CLINICAL NEUROSCIENCE 68: (9-10) pp. 318-324.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2015

Illés Anikó: Kollázselemzés: A ma és a holnap Európájának vizuális megfogalmazása egy fókuszcsoport-vizsgálat során., In: Szerk.: Bodor Péter Emlékezés, identitás, diszkurzus. Budapest: L'Harmattan Kiadó, 2015. pp. 197-217. (Pszichológia és társadalom)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2013

Illés Anikó: A narrativ pszichológia mint a vizuális befogadás új értelmezési módja., HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE LIX: (1) pp. 40-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Judit Bényei, Anikó Illés, Gabriella Pataky, Zsófia Ruttkay, Andrea Schmidt: Which Avatars Comfort Children?, In: Szerk.: Simone Bassis, Szerk.: Anna Esposito, Szerk.: Francesco Carlo Morabito Recent Advances of Neural Network Models and Applications: Proceedings of the 23rd Workshop of the Italian Neural Networks Society (SIREN), May 23-25, Vietri sul Mare, Salerno, Italy. Bern: Springer Verlag, 2013. pp. 295-303. (Smart Innovation, Systems and Technologies; 26.)
4
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
DOI 
2011

Kende Anna, Illés Anikó: Hátrányos helyzetű gyerekek jelen- és jövőképe, ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 22: (4) pp. 72-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2009

Illés Anikó: Művészetterápia a közoktatásban: elméleti és etikai megfontolások, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (5-6) pp. 233-240.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2008

Bodor Péter, Illés Anikó: POSSIBILITIES OF ANALYZING VISUAL CONDUCT WITH AN EYETRACKER DEVICE: SEARCHING FOR VISUAL DIALECTS, POZNAN STUDIES IN CONTEMPORARY LINGUISTICS 44: (2) pp. 197-213.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
DOI 
2007

Kende A, Illés A: A rugalmas beiskolázás és az oktatási szakadék összefüggései, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 57: (11) pp. 17-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2003

Illés Anikó: A magyar történelmi festészet narratív pszichológiai elemzése, MAGYAR TUDOMÁNY 47: (1) pp. 67-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:19 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
34
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
43
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
19

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )