Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 08.
Személyes adatok
D. Molnár Éva
név D. Molnár Éva
intézmény neve
doktori iskola
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím meduedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-000/3284
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága nevelés- és sporttudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
Jelenlegi munkahelyek
2003 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Krisztina PhD 2022  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Nagy-Szabó Zoltán PhD (2024/06)  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Barthel Betty (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanuláselmélet, önszabályozott tanulás, a tanulás kognitív és motivációs komponensei; önszabályozás, erőfeszítésalapú kontroll.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2021

Gyöngyvér Molnár, Ágnes Hódi, Éva D. Molnár, Zoltán Nagy, Benő Csapó: Assessment of first-year university students: facilitating an effective transition into higher education, In: Engler, Ágnes; Bocsi, Veronika (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2020., MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete (2021) pp. 11-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2021

Szabó Dóra Fanni, Tóth Edit, D. Molnár Éva: A felzárkóztatás nehézségei és támogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (1) pp. 3-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
URL 
2020

D Molnár Éva, Kovács Dénes, Bartyik Katalin: Comparison of Quality of Life and Learning Success of Adolescents Surviving Cancer and Their Classmates, JOURNAL OF CANCER EDUCATION 35: (2) pp. 352-358.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2019

D. Molnár Éva, Kovács Dénes: A Gyermeki Viselkedés Kérdőív legrövidebb változatának (CBQ VS) magyar adaptációja, MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 20: p. 1.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Nagy Zoltán, D Molnár Éva: Tanulást hátráltató, nem hatékony stratégiák és korrigálási lehetőségeik, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 347-363.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
2014

Kárpáti Andrea, D Molnár Éva, Munkácsy Katalin: Pedagogising Knowledge in Multigrade Roma Schools: potentials and tensions of innovation, EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL 13: (3) pp. 325-337.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2013

Józsa Krisztián, D Molnár Éva: The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success, In: Barrett, KC; Fox, NA; Morgan, GA; Fidler, DJ; Daunhauer, LA (szerk.) Handbook of self-regulatory processes in development, Taylor and Francis (2013) pp. 265-304.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 45
nyelv: angol
URL 
2013

D Molnár Éva: Tudatos fejlődés, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: magyar
2002

D. Molnár Éva: Önszabályozó tanulás: nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák, MAGYAR PEDAGÓGIA 102: (1) pp. 63-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:127 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
73
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
107
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
362


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )