Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. X. 17.
Személyes adatok
Hetesi Erzsébet
név Hetesi Erzsébet
születési év 1954
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
(tudományági) Habilitációs Bizottság
SzTE 
Társadalomtudományi Doktori Tanács (tanácskozási jogú tag)
ME Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskola
(tudományági) Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola 98%
SzTE SZTE-KDI Doktori Iskola Tanácsa 1%
SzTE SZTE-KDI (tudományági) Habilitációs Bizottság 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2014. XII. 12.)
Elérhetőségek
drótpostacím hetesieco.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-486
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE-KTK
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Megyeri Eszter PhD 2012  SZTE-KDI
Prónay Szabolcs PhD 2011  SZTE-KDI

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Csovcsics Andrea (PhD) 2015/08  SZTE-KDI
Almási Anikó (PhD) 2014/08  SZTE-KDI
Pap Katalin (PhD) 2016/08  SZTE-KDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kéri Anita (PhD) (2018/08)  SZTE-KDI
Vincze Dalma (PhD) (2018/08)  SZTE-KDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztásszociológia, kockázatérzet a szolgáltatásokban, hallgatói elégedettség vizsgálatok, a fogyasztói és a B2B lojalitás problémái, közüzemi szolgáltatások fogyasztói lojalitása, közgazdaságtan
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2014

Hetesi Erzsébet: Non-business marketing revisited: the role of corporate social responsability in hungarian organizations, RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES 2: (1) pp. 1-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2014

Hetesi E, Prónay Sz: Csoportos fogyasztás és márkaközösségek, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 261-277.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Hetesi Erzsébet: The Effects of Recession on B2B Loyalty, JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8: (2) pp. 26-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán : Nonbusiness marketing, Budapest: Akadémiai Kiadó, 356 p. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2012

Hetesi Erzsébet, Vilmányi Márton: A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban, COMPETITIO 11.: (2.) pp. 76-93.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben?, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT &: (2) pp. 41-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Hetesi Erzsébet: Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon?, VEZETÉSTUDOMÁNY 1: pp. 31-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2009

Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet : Kínálatmenedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó, 280 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 46
nyelv: magyar
2009

Hetesi Erzsébet: Measurement and analysis of customer loyalty to an electricity distributor, specialties of cluster of loyalty on customer market, ACTA OECONOMICA 59: (3) pp. 307-330.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2007

Hetesi Erzsébet: A lojalitás klaszterei a partneri és a fogyasztói piacokon, VEZETÉSTUDOMÁNY 9: pp. 4-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:53 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
142
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
171
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
256
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA Marketing Elméleti Szakbizottság állandó meghívott tagja 2003-2005 MTA Marketing Bizottság tagja 2005- Marketing Oktatók Klubja tagja 1998- Marketing Oktatók Klubja, elnökségi tag 2006- Az AIMPN alapító tagja, az AIMPN hazai szekciójának szervezője, az AIMPN folyóiratának szerkesztőbizottsági tagja 2004-

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )