Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IV. 11.
Személyes adatok
Forgó Sándor
név Forgó Sándor
születési év 1952
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 40%
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola 60%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2016. IV. 14.)
Elérhetőségek
drótpostacím forgosektf.hu
telefonszám +36 36 520-400/2092
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1997
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Eszterházy Károly Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Danyi Gyula PhD 2014  NDI2-ELTE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az új médiarendszerek és a hálózatalapú tanulás pedagógiai, didaktikai kérdései. Szemléltetés szerepe az oktatásban. Elektronikus tananyagok és szolgáltatások minőségbiztosítása.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Forgó Sándor: Bevezetés a közösségi média az oktatásban - elektronikus médiumok tananyag modulhoz, In: Szerk.: Forgó Sándor A közösségi média az oktatásban: Elektronikus médiumok és tananyagok. Eger: Eszterházy Károly Főiskola Médiainformatikai Intézet, 2016. pp. 15-25.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Forgó Sándor, Antal Péter : The ICT foundations of the pedagogical profession, Eger: Líceum Kiadó, 259 p. (Publications in Media Informatics)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

FORGÓ Sándor: Az újmédia-környezet hatása az oktatásra és a tanulásra, KÖNYV ÉS NEVELÉS 16: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2014

Forgó Sándor: Az információközvetítő szakmák új média kompetenciái, az újmédia lehetőségei, In: Szerk.: Bárdos Jenő, Szerk.: Kis-Tóth Lajos, Szerk.: Racsko Réka Változó életformák, régi és új tanulási környezetek. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2014. pp. 87-104. (Új kutatások a neveléstudományokban)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Forgó Sándor: New Media, New Media literacy, new methods in education, In: Szerk.: Daniel TH Tan, Szerk.: Linda ML Fang 2013 IEEE 63rd Annual Conference International Council for Educational Media (ICEM). Singapore: Nanyang Technological University, 2013. pp. 104-112.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2011

Sándor Forgó, Racsko Réka: Learning Efforts and the New Media, In: Szerk.: António Moreira, Szerk.: Maria José Loureiro, Szerk.: Ana Balula, Szerk.: Fernanda Nogueira, Szerk.: Lúcia Pombo, Szerk.: Luís Pedro, Szerk.: Pedro Almeida Old meets New - Media in Education: proceedings of the 61st International Council for Educational Media and the XIII International Symposium on Computers in Education (ICEM&SIIE'2011) joint conference. Aveiro: University of Aveiro, 2011. pp. 232-240.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2009

Forgó Sándor: Az új média és az elektronikus tanulás, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (8-9)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2001

Forgó Sándor, Hauser Zoltán, Kis-Tóth Lajos : Médiainformatika, Eger: EKF Líceum Kiadó, 406 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 42
nyelv: magyar
2001

Forgó Sándor: A multimédiás oktatóprogramok minőségének szerepe a médiakompetenciák kialakításában, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 12: (7-8)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: magyar
URL 
1999

Forgó Sándor: Javaslat a multimédia oktatóprogramok (alkalmazások) felhasználási, fejlesztési és értékelési feltételrendszerére a nyitott rendszerű szakképzési formákban, In: Benedek István, Nagy Kálmán, Bertalan Tamás, Csabina Zoltán, Éliás János, Fábri György, Kerülő Tünde, Forgó Sándor, Frank Rózsa, Györgyi Zoltán, Hercegfi Károly, Kelecsényi István Szerk.: Papp Lajos Tanulmányok a nyitott szakképzésről 1.. Budapest: Műegyetemi Távoktatási Központ, 1999. pp. 187-226. (Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ kiadványai)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:116 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
118
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
182
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
11
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
14
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
250

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )