Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. V. 03.
Személyes adatok
Braun Róbert
név Braun Róbert
születési év 1966
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím robert.braunbraunpartners.hu
telefonszám +36 1 349-2939
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága filozófiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2016 - Institute for Advcanced Studies
további (Senior Researcher)
2015 - Lauder Business School (további intézmény)
további (Egyetemi oktato/Senior Researcher)
1994 - Budapesti Corvinus Egyetem
további (Egyetemi Docens/Associate Professor)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület Autonóm, intelligens járművek gazdaságtana és társ-i hatásai Társadalmi felelősségvállalás (CSR), politikai CSR; márkázás és a márkaközösségek, új gazdaságtan, jóllét
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2016

Braun Róbert: The Autonomous Vehicle (AV) Revolution, In: Szerk.: Alexander Balthasar, Szerk.: Blaž Golob, Szerk.: Hendrik Hansen, Szerk.: Robert Müller-Török, Szerk.: András Nemeslaki, Szerk.: Johannes Pichler, Szerk.: Alexander Prosser Central and Eastern European e|Dem and e|Gov Days 2016: Multi-Level (e)Governance: Is ICT a means to enhance transparency and democracy?. Wien: Austrian Computer Society, 2016. pp. 521-530.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2015

Braun Róbert : Vállalati társadalmi felelősségvállalás, Budapest: Akadémiai Kiadó, 275 p. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2014

Braun Róbert: A politika hatása a fogyasztói magatartásra, In: Szerk.: Sugatagi Gábor Gazdaság, társadalom, fogyasztás - 1989-2014. Budapest: GfK Hungária Piackutató Intézet, 2014. pp. 66-83.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Braun Róbert: A kommunikáló vállalat: identitás, In: Szerk.: Bauer András, Szerk.: Horváth Dóra Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. pp. 113-123. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Braun Róbert: A vállalatok politikája vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője, VEZETÉSTUDOMÁNY 44: (1) pp. 18-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Braun Róbert : Piszkos Fred almája, Budapest: Jaffa Kiadó, 182 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2009

Braun Róbert: Magyarország márka, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 43: (2) p. 48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
1997

Braun Róbert: The Holocaust and Problems of Representation, In: Szerk.: Keith Jenkins The Post-Modern History Reader. London: Routledge, 1997. pp. 418-425.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
1995

Braun Róbert : Holocaust, elbeszélés, történelem, Budapest: Osiris Kiadó, 309 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
1994

Braun Róbert: The Holocaust and Problems of Historical Representation, HISTORY AND THEORY 33: (2) pp. 172-197.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 46
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:56 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
16
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
21
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
2
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
74
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
CSR kommunikáció tantárgy felelőse a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetében, a Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszéken 2006 óta Vállalati stratégiai kommunikáció, Strategic Communications tárgyak felelőse a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetében, a Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszéken

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )