Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VIII. 25.
Személyes adatok
Revákné Markóczi Ibolya
név Revákné Markóczi Ibolya
születési év 1962
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
DE Juhász-Nagy Pál Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 67%
DE Juhász-Nagy Pál Doktori Iskola 33%
Elérhetőségek
drótpostacím markoczi.ibolyascience.unideb.hu
telefonszám +36 30 382-3211
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága filozófiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Huszti Anett PhD (2016/12)  HTDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Sápiné Bényei Rita (PhD) 2015/08  HTDI
Kónya György (PhD) 2012/08  JPDI
Kenyeres Annamária (PhD) 2013/08  JPDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Malmos Edina (PhD) (2018/08)  HTDI
Budai Krisztián (PhD) (2017/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kisiskolások természettudományos gondolkodásának vizsgálata. Hallgatói eredményesség vizsgálata a felsőoktatásban: problémamegoldás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
biológiai tudományok
Közlemények
2015

Revákné Markóczi Ibolya : Természettudományos problémamegoldás kisiskolás korban, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 321 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
2015

Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő biológia BSc hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Ceglédi Tímea Szakmai szocializáció a felsőoktatásban: A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 276-288. (Felsőoktatás és társadalom; 2.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Revákné Markóczi Ibolya, Máth János, Huszti Anett, Pollner Kitti: A természettudományos problémamegoldás metakogniíciójának mérése a felsőoktatásban, MAGYAR PEDAGÓGIA 113: (4) pp. 221-241.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Revákné Markóczi Ibolya : Projektoktatás - Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése, Budapest: Új Mandátum Kiadó, 149 p. (Alkalmazott oktatáskutatás; 1.)
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
2012

Ibolya Markóczi Revák: Investigation of scientific problem solving steps among pupils at primary level, In: Szerk.: Gabriella Pusztai, Szerk.: Zoltán Tóth, Szerk.: Ildikó Csépes Current Research in the Field of Disciplinary Didactics: Hungarian Educational ResearchJournal (HERJ) Special Issues 2.. Budapest: Hungarian Educational Research Association, 2012. pp. 25-38.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Ibolya-Markóczi Revák, Beáta Kosztin Tóth: Investigation of Scientific Problem Solving Strategies Among 9-10 Year-old Pupils, In: Szerk.: Erika Juhász Education in Transition. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2012. pp. 108-124.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2010

Revákné Markóczi Ibolya: A 9-10 éves tanulók természettudományos problémamegoldó stratégiájának vizsgálata., MAGYAR PEDAGÓGIA 110: (1) pp. 53-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2008

Revák-Markóczi I, Tóth-Kosztin B, Tóth Z, Dobó-Tarai É, Schneider I K, Oberlander F: Effects of the „Rostock Model” on metacognitive development of pupils., JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION / REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 9: (2) pp. 94-99.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2007

Tóth Z, Dobó-Tarai É, Revák-Markóczi I, Schneider I K, Oberlander F: Using interview based knowledge space theory to assess 1st graders’ prior knowledge about the water., JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION / REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 8: (2) pp. 116-119.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2001

Revákné Markóczi Ibolya: A problémamegoldó gondolkodást befolyásoló tényezők. Magyar Pedagógia,, MAGYAR PEDAGÓGIA 101: (3) pp. 267-285.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:21 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
54
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
76
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma (TV):
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei (TV):
8
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei (TV):
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
70

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )