Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IV. 04.
Személyes adatok
név Perlusz Andrea
születési év 1967
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím perlusz.andreabarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5500
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA Doktori Tanács
Jelenlegi munkahelyek
1993 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Baranyi Ildikó (PhD) (2017/08)  NDI2-ELTE
Loványi Eszter (PhD) (2017/08)  NDI2-ELTE
Lukács Szandra (PhD) (2017/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A SNI, ill. a hallássérült gyermekek integrációja, inkluzíója (tanulmányi eredményesség, szociális beilleszkedés befogadó közösségek). A hallássérültek rehabilitációja, társadalmi beilleszkedése.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Perlusz Andrea: Die Situation in Ungarn und die Realisierung der UN-Konvention am Beispiel von Menschen mit Hörschädigung, In: Szerk.: Annette Leonhardt, Szerk.: Katharina Müller, Szerk.: Tilly Truckenbrodt Die Un-Behindertenrechtskonvention und ihre Umsetzung: Beiträge zur Interkulturellen und International vergleichenden Heil - und Sonderpädagogik. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2015. pp. 243-248.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2015

Nikolausz Kinga, Perlusz Andrea: Siket és cochleáris implantált fiatalok és felnőttek identitástudatának vizsgálata, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE 43: (4)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Perlusz Andrea, Zászkaliczky Péter, Stefanik Krisztina: Service provision for persons with disabilities - an overview of Hungary, REVISTA DE EDUCACAO ESPECIAL E REABILITACAO (REER) 4: (21)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Perlusz Andrea: Podmienky a moznosti realizácie inkluzívnej edukácie v Madarsku, In: Szerk.: Viktor Lechta Inkluzívna pedagogika a jej komponenty. Trnava, Komárno: Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2013. pp. 185-198.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: szlovák
2013

Perlusz Andrea: Reflection of Inclusive Education in School Management, In: Szerk.: Viktor Lechta, Szerk.: Blanka Kudlácová Reflection of INCLUSIVE EDUCATION of the 21 st Century in Correlative Scientific Fields: How to Turn Risk into Chances. Bratislava: Slovak Academy of Sciences, 2013. pp. 94-101.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2012

Papp Gabriella, Perlusz Andrea: "...mindenképpen figyelni kell a folyamatokat és reagálni kell...", In: Szerk.: Zászkaliczky Péter A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai. Budapest: ELTE, 2012. pp. 179-200.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2012

Perlusz Andrea: Kooperácia a konkurencia medzi speciálnymi a beznymi zariadeniami, zabezpecujúcimi vzdelávanie ziakv so speciálnymi vychovno-vzdelávacími potrebami, In: Szerk.: Viktor Lechta Vychovny aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie. Bratislava: Bratislava, 2012. pp. 101-108.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: szlovák
2012

Perlusz Andrea, Bodorné Németh Tünde: Csökkenés és/vagy növekedés?, In: Szerk.: Perlusz Andrea "... Aki olvassa, értse meg...": Csányi Yvonne köszöntése. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2012. pp. 106-115.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Perlusz Andrea: A hallássérült tanulók középfokú oktatása - tendenciák, módszertani ajánlások, In: Szerk.: Papp Gabriella Középiskolás fokon?: Sajátos nevelési igényű fiatalok együttnevelése a középiskolákban. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 81-99.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2008

Perlusz Andrea, Balázs János: Az empátia, tolerancia és segítőkészség vizsgálatára kidolgozott eljárás első alkalmazásának tapasztalatai, ISKOLAKULTÚRA 18.: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
50
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
63
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
22 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
105

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )