Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05.
Személyes adatok
Papp Gabriella
név Papp Gabriella
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gpappbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5573
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1986 - ELTE GYFK, (további intézmény)
1986 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Vissi Tímea Aliz PhD 2023  NDI2-ELTE
Marton Eszter PhD 2019  NDI2-ELTE
Mile Anikó Eszter PhD 2017  NDI2-ELTE
Tamás Katalin PhD 2017  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Kármán Bianka (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
(50%) Rékasi Nikolett (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Krausz Kornélia (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
(50%) Málnási-Csizmadia Anna (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
(50%) Ardai Evelyn Anamária (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyatékos gyermekek együttnevelése, tanulásban akadályozott tanulók képességfejlesztése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Mile Anikó, Kállai Gabriella, Papp Gabriella: Az együttnevelést segítő gyógypedagógiai tevékenység professzionalizálódása, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 51: (3) pp. 229-244.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Kármán Bianka, Szekeres Ágota, Papp Gabriella: Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review, JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 35: (3) pp. 641-654.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2022

Tamás Katalin, Papp Gabriella: Inclusive kindergarten education, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (3) pp. 23-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Vissi Tímea, Feketéné Szabó Éva, Papp Gabriella: Tanuláshoz szükséges készségek mérése DIFER programcsomaggal cerebrális parézissel élő gyermekek körében iskolába lépéskor, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 113-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2020

Katalin Billédi, Csilla Cserti-Szauer, Zsuzsa Kondor, Gabriella Papp, Andrea Perlusz: A Second Chance with Lifelong Guidance in Northern Hungary, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM (2020 Special Issue) pp. 39-58.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Papp Gabriella: Speciális oktatási lehetőségek gyermekkorban, In: Vekerdy-Nagy, Zsuzsanna (szerk.) A gyermekrehabilitáció sajátosságai, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 541-549.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Cserti-Szauer Csilla, Galambos Katalin, Papp Gabriella: Pályaorientáció és életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok számára a hazai képzési gyakorlatban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 17-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2012

Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
2010

Papp Gabriella: Historische und aktuelle Entwicklungen in der Ausbildung von Sonderpädagogen in Ungarn, unter besonderer Berücksichtigung von Ba- und MA-Strukturen, In: Sieglind, Ellger-Rüttgardt; Grit, Wachtel (szerk.) Pädagogische Professionalität und Behinderung, W. Kohlhammer Verlag (2010) pp. 175-183.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2004

Papp Gabriella: A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában, Comenius Bt.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:67 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
161
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
157
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
13
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
197

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )