Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. V. 12.
Személyes adatok
Juhász Erika
név Juhász Erika
születési év 1975
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím juhasz.erikaarts.unideb.hu
telefonszám +36 52 512-900/22279
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1998 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 6
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Simándi Szilvia PhD 2010  HTDI
Takács-Miklósi Márta PhD 2010  HTDI
Farkas Éva PhD 2007  HTDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kenyeres Attila PhD (2016/12)  HTDI
(50%) Máté Krisztina PhD (2017/12)  HTDI
Oszlánczi Tímea PhD (2016/12)  HTDI
(50%) Szűcs Tímea PhD (2018/12)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az andragógia és közművelődés aspektusai: történet, intézményrendszer, módszertan, a nonformális és informális tanulás, autonóm tanulás, kulturális tanulás, civil szféra megjelenlése stb.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Juhász Erika, Herczegh Judit, Kenyeres Attila Zoltán, Kovács Klára, Szabó József, Szűcs Tímea: Kulturális tanulás, In: Kozma Tamás, Benke Magdolna, Erdei Gábor, Teperics Károly, Tőzsér Zoltán, Engler Ágnes, Bocsi Veronika, Dusa Ágnes, Kardós Katalin, Németh Nóra Veronika, Györgyi Zoltán, Juhász Erika, Márkus Edina Szabó Barbara, Herczegh Judt, Kenyeres Attila Zoltán, Kovács Klára, Szabó Józsed, Szűcs Tímea, Forray R Katalin, Cserti Csapó Tibor, Heltai Borbála, Híves Tamás, Szilágyiné Czimre Klára, Márton Sándor Tanuló régiók Magyarországon: Az elmélettől a valóságig. Debrecen: University of Debrecen, CHERD, 2015. pp. 144-176. (Régió és oktatás; 11.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Juhász Erika: Sectors and Institutions of the Cultural Learning in Hungary, In: Szerk.: Erika Juhász, Szerk.: Viola Tamásová, Szerk.: Erich Petlák The Social Role of Adult Education in Central Europe. Debrecen: University of Debrecen Department of Andragogy, 2015. pp. 120-135.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Erika Juhasz: Indikatoren für die kulturelles Lernen in der ungarischen Regionen, In: Szerk.: Viola Tamásová, Szerk.: Erika Juhász, Szerk.: Mihály Sári Innovation und Erneuerung im Bereich der Erwachsenenbildung in Mitteleuropa. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2015. pp. 229-247.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2013

Juhász Erika: Main aspects of autonomous adult learning in Hungary, In: Szerk.: Angyalosi Gergely, Szerk.: Münnich Ákos, Szerk.: Pusztai Gabriella Interdisciplinary Research in Humanities. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies, 2013. pp. 169-184.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2013

Juhász Erika, Pete Nikoletta: Theoretical and historical background of the qualitative T-Groups, In: Szerk.: Viola Tamasova Quality in the Context of Adult Education and Lifelong Education. Dubnica nad Váhom: Dubnica Technological Institute, 2013. pp. 183-188.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2009

Juhász Erika, Forray R Katalain: A felnőttkori autonóm tanulás és tudáskorrekciós elköteleződés, In: Szerk.: Forray Katalin, Szerk.: Juhász Erika Nonformális - informális - autonóm tanulás. Debrecen: Debreceni Egyetem, 2009. pp. 12-37. (Felnőttnevelés, művelődés; 22.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
2008

Juhász Erika, Márkus Edina: Az autonóm tanulás hazai előzményeiből, EDUCATIO 2: pp. 314-318.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
2008

Juhász Erika, Tátrai Orsolya: Local Religious Communities and Organizations in Central and Eastern Europe as Venues for Adult Education, In: Szerk.: Pusztai G Religion and Values in Education in Central and Eastern Europe. Debrecen: Center for Higher Education Research and Development, 2008. pp. 403-410. (Régió és oktatás; 4.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2008

Juhász Erika, Forray R. Katalin: Az autonóm tanulás és az oktatás rendszere, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 58: (3) pp. 62-68.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
2006

Juhász Erika: A XX. század kihívása a munkanélküliség, In: Szerk.: Balipap Ferenc Az illegitim andragógusképzés megteremtője. In memoriam Durkó Mátyás (1926-2005). Budapest: Magyar Művelődési Intézet, 2006. pp. 128-136.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:44 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
78
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
100
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
21 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
127
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesületének alelnöke. Számos tudományos szervezet tagja, így például MTA DAB, MTA Nevelésszociológiai Albizottság, MTA Andragógiai Albizottság, Magyar Pedagógiai Társaság stb.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )