Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. II. 01.
Személyes adatok
Imre Anna
név Imre Anna
születési év 1959
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím imre.annaofi.hu
telefonszám +36 1 235-7228
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE Neveléstudományi Intézet
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (további intézmény)
további (nem nevesített)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület tanulói továbbhaladás, iskolai eredményesség, tanárok, területi különbségek, nemzetközi összehasonlító elemzések
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2014

Anna, Imre, Kállai, Gabriella: Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében, ISKOLAKULTÚRA 1: pp. 99-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Tímea Ceglédi, Anna Imre, Gabrialla Kállai, Georgina Kasza: Non-subject teaching in years 5 and 6: legislative changes and institutional implementation routes, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 3: (1) pp. 1-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2012

Imre A, Mezei I: A Kiskőrösi Többcélú Kistérségi Társulás és az Egységes Iskola, In: Szerk.: Balázs É, Szerk.: Kovács K Többcélú küzdelem: Helyzetképek a kistérségi közoktatásról. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2012. pp. 371-417. (Tények és érvek)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Imre Anna: Szabályozás és valóság: a szöveges értékelés esete, EDUCATIO 3: pp. 386-400.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Györgyi Zoltán, Imre Anna: Konfliktusok diákok és tanárok között, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 62: (7-8) pp. 5-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Imre Anna: Szabályozás és valóság: az évismétlés esete, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11-12: pp. 37-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Imre Anna: Tanulási utak és tanulási környezetek az általános iskolákban, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 1.: (2.) pp. &-,c.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Imre Anna: Tanulói és tanulási utak a 90-es években, EDUCATIO 2: pp. 251-263.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2008

Imre Anna: Nemzetiségi oktatás és oktatáspolitika Magyarországon a hatvanas években., KISEBBSÉGKUTATÁS &: (3) p. &.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2007

Imre Anna: Nyelvoktatás, nyelvtanulás, nyelvtudás a középfokú iskolákban, In: Szerk.: Vágó Irén Fókuszban a nyelvtanulás. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2007. pp. 107-135.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
62
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
74
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
22 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
4
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
3
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
9

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )