Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 09.
Személyes adatok
Fényes Hajnalka
név Fényes Hajnalka
születési év 1968
intézmény neve
doktori iskola
PTE Interdiszciplináris Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 90%
PTE Interdiszciplináris Doktori Iskola 10%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. I. 30.)
Elérhetőségek
drótpostacím fenyeshfreemail.hu
telefonszám +36 52 482-587
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága szociológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2002 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Bognár Adrienn PhD 2015  IDI-PTE
Hollósi Hajnalka Zsuzsanna PhD 2011  HTDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Ceglédi Tímea PhD (2016/12)  HTDI
Kiss Adél PhD (2016/12)  HTDI
SZőcs Andor PhD (2016/12)  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Györfi Rita (PhD) (2018/08)  HTDI
Markos Valéria (PhD) (2018/08)  HTDI
Kónya Nikolett Ágnes (PhD) (2017/08)  HTDI
Silló Ágota (PhD) (2017/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A felsőoktatási hallgatók kulturális, anyagi és kapcsolati tőkéi, társadalmi mobilitásuk, nemi különbségek az oktatásban (közép és felsőoktatás), diákok önkéntes munkavégzése
jelenlegi kutatásainak tudományága szociológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2015

Fényes Hajnalka : Önkéntesség és új típusú önkéntesség a felsőoktatási hallgatók körében., Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 194 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: Angol és magyar
2014

Fényes Hajnalka: Gender Role Attitudes among Higher Education Students in a Borderland Central-Eastern- European Region called ’Partium’, CEPS JOURNAL 2: pp. 49-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2014

Fényes Hajnalka: Önkéntesség és új típusú önkéntesség a debreceni egyetemisták körében., In: Szerk.: Fényes Hajnalka, Szerk.: Szabó ildikó Campus-lét a Debreceni Egyetemen. Ifjúságszociológiai tanulmányok. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2014. pp. 85-108.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2012

Fényes Hajnalka, Lipcsei László, Szeder Dóra Valéria: Önkéntesség a Debreceni Egyetem hallgatói táborában, In: Szerk.: Dusa Ágnes, Szerk.: Kovács Klára, Szerk.: Márkus Zsuzsanna, Szerk.: Nyüsti Szilvia, Szerk.: Sőrés Anett Egyetemi élethelyzetek I-II.: Ifjúságszociológiai tanulmányok. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2012. pp. 99-121.
2
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
2012

Fényes H, Pusztai G: Volunteering among HIgher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors of Volunteering, JOURNAL OF SOCIAL RESEARCH AND POLICY 3: (1) pp. 73-97. pp. 73-97.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2010

Fényes Hajnalka : A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban. A nők hátrányainak felszámolódása?, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 228 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 64
nyelv: magyar
2009

Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis, MAGYAR PEDAGÓGIA 1: pp. 77-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: magyar
2006

Fényes H, Pusztai G: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1: (16. évf.) pp. 40-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2004

Fényes Hajnalka, Pusztai Gabriella: A kulturális és társadalmi tőke kontextuális hatásai az iskolában, STATISZTIKAI SZEMLE 6-7.: pp. 567-582.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
1999

Fényes Hajnalka, Verdes Emese: Döntés preferálással, felvételi vizsgák a felsőoktatásban 1967 és 89 között Magyarországon, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 2: pp. 58-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:160 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
59
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
62
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
10
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
273
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2010 április habilitáció, 2013 szept két hetes párizsi tanulmányút, 2011 ECER konferencia részvétel Berlin, 2013 ECER Istanbul, 2013 aug: szociológia BA szakfelelősi kinevezés, OTKA SZD zsűritag 2011-2014, számos angol publikáció, köztük külföldi megjelenéssel

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )