Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. II. 21.
Személyes adatok
név Chrappán Magdolna
születési év 1964
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím chrappanmgmail.com
telefonszám +36 52 512-900/22904
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Molnár Balázs PhD 2012  HTDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Ádám Erzsébet PhD (2016/12)  HTDI
Kovács Edina PhD (2016/12)  HTDI
Kovács Edina Mária PhD (2017/08)  HTDI
Pálnokné Pozsonyi Márta PhD (2016/12)  HTDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Nagy Zoltán (PhD) 2015/08  HTDI
Sebestyén Krisztina (PhD) 2016/08  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Bencze Rita (PhD) (2018/08)  EKF NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A közoktatás szervezetfejlesztési paraméterei, képességfejlesztés és tevékenységrendszer Integrált tantervek, komplex érettségi és vizsgatárgyak Kompetencia a közoktatásban és a pedagógusképzésben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Chrappán Magdolna: Mit kutat a "tudóstanár"?, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Perjés István Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 132-149. (Diszciplínák tanítása – a tanítás diszciplínái; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Chrappán M, Pusztai G: A továbbképzésésa doktori képzésvárható szerepe a tanári pályamodellben, In: Szerk.: Németh Nóra Veronika Képzők és képzettek: Pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. Szeged: Belvedere Meridionale, 2014. pp. 13-41.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Chrappán M: Satisfaction and mobility chances for teacher training graduates, In: Szerk.: Garai O, Szerk.: Veroszta Zs Hungarian graduates, 2011. Budapest: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft., 2013. pp. 227-259. (Graduates career tracking)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Pusztai G, Chrappán M: Freedom, Autonomy and Accountability in Education: Hungary, In: Szerk.: Glenn Ch L, Szerk.: De Groof J D, Szerk.: Candal S T Balancing Freedom, Autonomy and Accountability in Education 4. Nijmegen: Wolf Legal Publishers, 2012. pp. 73-91. (Balancing Freedom, Autonomy and Accountability in Education)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Chrappán Magdolna: The possibility of health education in an education-based society: The case of Hungary, In: Szerk.: Taylor Neil, Szerk.: Quinn Frances, Szerk.: Litlledyke Michael, Szerk.: Coll Richard Health Education in Context: on Health Education in Schools and Local Communities. Rotterdam: Sense Publishers, 2012. pp. 47-56.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2011

Chrappán Magdolna: Kompetencia a közoktatásban, EDUCATIO 20: (4)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Chrappán Magdolna: A tanárképzés tágabb kontextusa - és a Debreceni Egyetem pedagógiai-pszichológiai modulja, In: Szerk.: Baumstark Bea, Szerk.: Gombocz Orsolya, Szerk.: Hunyady György A tanárképzés 2010-2011 fordulóján: A piliscsabai regionális konferencia. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2011. pp. 142-148.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Chrappán Magdolna: Pályaelégedettség és karriertervek a pedagógus képzettségű hallgatók körében, In: Szerk.: Garai Orsolya, Szerk.: Horváth Tamás, Szerk.: Kiss László, Szerk.: Szép Lilla, Szerk.: Veroszta Zsuzsanna Frissdiplomások 2010. Budapest: Educatio, 2011. pp. 267-286. (Diplomás pályakövetés)
4
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2000

Chrappán Magdolna: A természettudományos képzésről, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE október: p. 11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
1998

Chrappán Magdolna: A diszciplináris tárgyaktól az integrált tárgyakig, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 12: p. 15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:11 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
49
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
55
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
21

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )