Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VII. 02.
Személyes adatok
név Sáska Géza
születési év 1947
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím saskagt-online.hu
telefonszám +36 1 275-6521
mobiltelefon száma +36 20 375-9107
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1993
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1993
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület oktatásszociológia, oktatáspolitológia, oktatástörténet
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Sáska Géza: A pedagógiai normák változása az 1920-as 30-as évek Szovjet-Oroszországában, PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 1: (1) pp. 31-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Sáska Géza: Húsz év köz- és felsőoktatásáról, körkép, ISKOLAKULTÚRA 24: (2) pp. 3-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Sáska Géza: Az iskolai erőszak és a média, EDUCATIO 21: (2) pp. 287-296.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Sáska Géza: Ideológiák és az oktatás, EDUCATIO 19: (1) pp. 3-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Sáska Géza : Új társadalomhoz új embert és új pedagógiát!, Budapest: Gondolat Kiadó, 90 p. (Universitas Pannonica; 15.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2009

Sáska Géza: The Emergence of „real” Socialist Pedagogy, In: Szerk.: Johanna Hopfner, Szerk.: Németh András, Szerk.: Szabolcs Éva Kindheit-Schule-Erziehungswissenschaft in Mitteleuropa 1948-2008. Frankfurt am Main; New York; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien: Peter Lang Verlag, 2009. pp. 201-209. (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; Band 5.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2007

Sáska Géza : Rendszerek és váltások, Budapest: Új Mandátum; Oktatáskutató Intézet, 184 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2007

Sáska Géza : Közműveltség és magántudás, Budapest: Új Mandátum; Oktatáskutató Intézet, 216 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2002

Geza Saska: The Age of Autonomy, EUROPEAN EDUCATION 34: (4) pp. 34-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
DOI 
1992

Sáska Géza : Ciklikusság és centralizáció : A központosított tanügyigazgatás és a felnőttoktatás esete, Budapest: Educatio, 126 p. (Társadalom és oktatás)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:37 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
116
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
145
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
13 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
355
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Educatio szerk. biz tag. 1996-,

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )