Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Sáska Géza: Az oktatásirányítás információ fölötti uralom és az implementáció technikái a Sztálini korban, Kultúra és Közösség 2022: (3) pp. 72-78. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2021
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A pedagógia és a pszichológia a sztálini korban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 5: pp. 6-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Az egyenlőség és az elkülönülés oktatáspolitikájának két korszaka Magyarországon, EDUCATIO 30: (3) pp. 479-495. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Járvány és iskola, SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 10: (2) pp. 177-178. dokumentum típusa: nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A kelet-európai neveléstudomány szovjet szocialista útjáról, In: Garai, Imre; Kempf, Katalin; Vincze, Beatrix (szerk.) Mestermunka, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2020) pp. 143-159. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2020
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A pszichológia és pedagógia az oktatáspolitikában, EDUCATIO 29: (4) pp. 529-544. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2019
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A társadalmi rétegződés és a képzési rend hierarchiája a magyarországi felsőoktatásban 1952-ben, In: Baska, Gabriella; Hegedűs, Judit; Szabó, Zoltán András (szerk.) Visszhangzó századok, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 160-167. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2018
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Igény az igazság monopóliumára I-II., PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 4: (1-2) pp. 1-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: Embernek lenni sötét időkben, In: Németh, András; Pukánszky, Béla (szerk.) Gyermekek, iskolák, tanárok - egykoron és ma., ELTE Eötvös Kiadó (2017) p. 165. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
2016
adattárból, 2023. I. 12.
Sáska Géza: A kommunista oktatáspolitika a II. világháború utáni években a kettéhasított Európában, PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 2: (3-4) pp. 65-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.