Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. III. 22.
Személyes adatok
Totth Gedeon
név Totth Gedeon
születési év 1953
intézmény neve
doktori iskola
SzIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
drótpostacím totth.gedeonkkk.bgf.hu
telefonszám +36 1 467-7885
mobiltelefon száma +36 20 916-1794
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2001 - MT Zrt. AMC (további intézmény)
további (Tanácsadó)
2000 - BGF KKK (további intézmény)
további (Főiskolai Tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Imázs vizsgálatok módszertana, imázsvizsgálatok, marketingstratégiai együttműködések az agráriumban, agrármarketing, bormarketing, pálinkamarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága agrárműszaki tudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2014

Lehota József, Totth Gedeon: Tomcsányi Pál a hazai agrármarketing úttörője, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 31-36.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Totth Gedeon, Fodor Mónika, Hlédik Erika: Újrapozícionált termék a fogyasztói preferenciák tükrében. Változó fogyasztói szokások a pálinkapiacon, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 111-128.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Totth Gedeon: Marketingkommunikáció, In: Szerk.: Bauer András, Szerk.: Horváth Dóra Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. pp. 84-105. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2013

Harsányi Dávd, Horváth Ágnes, Totth Gedeon: A márkamegjelenés dimenziói zenei fesztiválokon, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 9: (1) pp. 39-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Totth Gedeon: A márkázás szerepe az élelmiszermarketingben, In: Szerk.: Szakály Zoltán, Szerk.: Szente Viktória Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje. Budapest: Magyar Agrárkamara; Szaktudás, 2012. pp. 99-107. (Business sorozat)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2011

Totth Gedeon, Hlédik Erika, Fodor Mónika: Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 45: (2) pp. 11-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Totth Gedeon, Hlédik Erika, Fodor Mónika: Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében, In: Szerk.: Fojtik János Felelős marketing: MOK 2011 : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29-30. : absztraktok. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. pp. 219-225.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2010

Totth Gedeon: Márkaérték, márkaérték menedzsment, In: Szerk.: Szakály Zoltán, Szerk.: Pallóné Kisérdi Imola, Szerk.: Nábrádi András Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán. Kaposvár: Kaposvári Egyetem, 2010. pp. 128-139.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2009

Szigeti Orsolya, Szente Viktória, Polereczki Zsolt, Kovács Bernadett, Totth Gedeon, Szakály Zoltán: What do traditional Hungarian foods mean for Hungarian consumers? – Analysis of consumers’ preferences by using quantitative methods., REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA &: pp. 53-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2004

Hofmeister Tóth Ágnes, Totth Gedeon: Wine purchase behaviour and personal value based consumer segmentation, In: Szerk.: Berács József, Szerk.: Lehota József, Szerk.: Piskóti István, Szerk.: Rekettye Gábor Marketing theory and practice: the Hungarian perspective. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2004. pp. 187-205. (Transition, competitiveness and economic growth, ISSN 1419-3159; 7.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
51
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
55
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
2
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
17
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA Marketing Bizottság tag, MTA Agrárökonómiai Biz. Agrármarketing Albiz. tag

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )